Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?
Hej... skönt att läsa om andra som oxå har sömnproblem med de små. Min lilla kille är snart 7 mån och det känns som man är vaken hela natten. Innan sov han oftast från ca 21.00-03.00, ammades sen somna han om igen, och ammades en gång till vid ca 04,30--, sen gick vi upp vid åtta tiden. Men efter nyår är det bara kaos. Man har blivit lite bortskämd.... Det kändes bra innan, då min sambo går upp vid 02.30 och ska till jobb. Så är van att bli väck då...men nu vaknar lillen mkt tidigar oftast redan vid 00.00,och flera ggr, jag har slutat titta på klockan blir bara deppig... = ) Han är väl inne i ngn fas, men man blir rädd att det ska hålla i länge, finns många "skräck" exempel,sen kan jag inte låta bli och tänka hur det ska bli när man själv börjar jobba. Av gubben min kan jag inte få så mkt "avlastning" eftersom han börjar så pass tidigt o är hemma sent (17.00)... Det är bara till att bita ihop, och inte tänka så mkt. Brukar hjälpa för min del. Tur att det finns ställen där man kan avregera/skriva av sig lite när man är trött....