• Smulting

Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?

Har inte kunnat läsa igenom alla sidor, men av det jag läst känner jag igen mycket! Skönt att man ej är ensam..

Vår tjej har väl aldrig sovit strålande, utan alltid vaknat en gång per natt för att äta samt bökat runt lite, men nu är det sämre än vanligt. Nu är hon 7,5 mån och ä ter 2ggr per natt.. 200 ml välling varje gång. Är de fler som märkt av att ert barn vill äta mer på natten?

Sen vaknar hon ofta och vi får söva om henne. Håller med om att det är sååå jobbigt när man aldrig får nåhon sammanhängande sömn.

Kultingen Lova
  • Smulting

igloo79: Vi har provat att försöka söva om henne istället för att ge, men det funkar ej när hon är så pass hungrig. Hon äter ju ändå 200 ml varje gång, så hon ÄR hungrig. Men det ändrar väl sig kanske...

Kultingen Lova
  • Smulting

Vi har fortfarande riktigt kassa nätter. I nat vaknade tjejen ca 15-20 ggr.. Själv har jag sovit max 7-8 timmar totalt denna helg. Dock inte längre än 30 min i ett sträck.
    Hon vaknar så fort jag lägger ner henne eller så vaknar hon efter en liten stund. Slutade med att hon till sist sov på mig. Jag kunde dock inte sova då..

Kultingen Lova
Svar på tråden Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?