Fler 7-8 månaders som börjat sova dåligt?
Ja det är väl så med vintrarna. Bara en del av landet får ordentliga sådana. Vi passar på att njuta av det så länge det varar. Blev tyvär ingen pulka idag, men imorgon!!
Anjoh: Känner så igen mig att man sitter som på nålar och väntar på monitorn och har svårt att slappna av. Man är så van vid att det händer grejer.
det hände en rätt lustig sak inatt ... eller lustig var den inte just då, men nu efteråt så. Somnade straxt efter 1 efter att ha varit inne hos lillan. Sov fram till 2 då mobilen ringer. Jag är helt yr, svarar, men får inget svar tillbaka. Maken har ju också vaknat och frågar mig lika sömning som jag "Vem ringer mitt i natten?" Har ju inte fått nåt svar så jag kollar displayen - då är det makens mobilnr som visas. "Du svarar jag". "Jag ringer ingen, jag sover" säger han då. Hans mobil är inte ens på övervåningen konstaterar vi snabbt. På något sätt har hans mobil ringt upp min mobil. Men det finns inget spår av det i hans mobil - alltså inget uppringt nr, men jag har ett mottaget samtal. Var lite sur, då jag äntligen fick sova och inte dottern vaknade, men har faktiskt skrattat åt det idag. Någon måste vela att jag inte får sova.