J*a IKEA ljus!!
Varför kan de inte brinna upp ordentligt??
Blir ju alltid kvar en massa på kanterna!
Hmmm, kanske bara är jag som är gnällig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 15:17
Detta gäller deras värmeljus!
Varför kan de inte brinna upp ordentligt??
Blir ju alltid kvar en massa på kanterna!
Hmmm, kanske bara är jag som är gnällig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-16 15:17
Detta gäller deras värmeljus!
Nej, jag irriterar mig också på det!
Så brukar det bli om man eldar många små stunder och inte låter det brinna ordentligt. Kanske det som hänt.
Menar du små doftljus/varmeljus.
Isåfall är det samma här. Så de tar fort slut..
Blockljus ska man alltid elda minst en timme första gången man tänder dem för att det inte bara ska bli en liten grop i mitten...
Pojkmamma - Nope, jag tänder dom och sen får de brinna upp helt och hållet!
Pojkmamma: Jag låter ofta mina brinna tills de slocknar av sig själva. :-S
Då var det ju inte det då. Det är väl dålig kvalitet helt enkelt.
Konstigt. Jag tycker värmeljusen från IKEA är jättebra för de varar nästan sex timmar fastän det står fyra på påsen (och så är de billiga)
Alltså jag menar att det är konstigt att ni fått andra resultat än mig, inte att ni skulle vara konstiga
dom är såna,har oxå köpt såna men har nu börjat köpa äkta ljus som brinner länge o allt. min mor har börjat med ljusparty. mycket toppen saker faktiskt trodde inte ja skulle gilla de så mycke som jag gör,för ja var emot de först
Lii1- Jag har oxå köpt såna ljus på partyn, men de är ju så himla dyra. Så jag får helt enkelt sitta och va irriterad på dessa ljusen iaf!
Irriterar mig också på det - de tycks ha bytt leverantör för det är bara de senaste omgångarna värmeljus som blivit så här. Det syns på utseendet vilka som är vilka, de nya är lite "krämigare" och snyggare!
Skitirriterande!!! De var bättre förut.
Men vi samlar allt "överblivet" stearin i en påse som jag smälte om och fick en massa nya ljus av det. Både smart, om jag får säga det själv, och syrrans barn tyckte det var ett jätteroligt julpyssel.