I Norrköping finns en kanonbutik: Bodyline! Tyvärr så har de bara upp till H-kupa, men de har världens service på stället! De syr in bh:n åt dig om det skulle behövas. Själv fick jag köpa 2 stl för stort i omkrets senast då de inte har större än H som sagt och de sydde in det åt mig utan problem (för att kupan skulle passa). Är även bland de billigaste jag har hittat, deras (stora) sortiment börjar på ca 500:- till skillnad från många andra som börjar på 800:- och går uppåt... för samma bh:ar.
Annars så finns Korsetten här i Gbg, har hört att även Victoria ska ha större storlekar.
I sthlm har jag hört talas om en butik som heter Debenhamns, har själv inte varit där, men hör mycket gott om dem.
De enda ställena på nätet jag känner till är utländska butiker. Har inte beställt från dem själv men www.figleaves.com har ett ganska bra sortiment. De har upp till JJ-kupa
Det trista med att behöva köpa större storlekra är priserna.. Min senaste var ändå ganska billig men kostade ändå 799:-. Det är inte direkt så att man köper en ny bh på impuls...