• Anonym (besvi­ken)
    Äldre 16 Jan 16:22
    3140 visningar
    11 svar
    11
    3140

    Otrohet och könssjukdom. HJÄLP!! (lång)

    Min sambo och pappan till mitt barn berättade för mig i går att han har varit otrogen mot mig i höstas. Då var jag gravid och skulle föda vår dotter en månad senare.
    Han sa att det hände för att han var full och dum och att han älskar mig massor.
    Jag har tidigare (för 3 år sedan) varit otrogen mot honom och blivit förlåten, så jag hade väl inget val än att säga att han är förlåten, men jag känner mig så sviken.

    Jag hade inte så stor sexlust under graviditeten så eftersom jag inte ville så hade han sex med en annan tjej, så allt var egentligen mitt fel då el? Nej, självklart inte, var hans svar. Hon var ju inte ens snygg, sa han. Som att det spelar någon roll.

    Sedan kom nästa överraskning. Min sambo smittades av den här tjejen med klamydia och äter nu antibiotika mot det.
    Jaha... vad ska man säga... vad F*N. Tänkte han inte alls på mig och vårt barn, han kunde ju ha blivit smittad med HIV och gett det till vårt barn (och mig).
    Vår dotter kan ju ha fått någon sjukdom av klamydian oxå, ögoninfektioner och luftrörsproblem i samband med förlossningen. (hon verkar frisk men ska gå o kolla upp det så fort som möjligt).
    Ska gå och testa mig så fort jag kan, f*n hoppas inte jag har nått. Då vet jag inte vad jag gör. Han har utsatt både mig och sitt (då ofödda) barn för smitta.

    Och så säger han att: "Det var rätt åt mig att de stoppade en tops/pinne i urinröret när de skulle ta provet, det förtjänar jag, när jag varit så dum, det gjorde jätte ont.

    Men jag då?!?!? Det kommer väl göra lika jävla ont på mig när de tar testet, för inte räcker det väl med att kissa i en mugg? Han tänkte inte alls på mig när han var otrogen och vilka konsekvenser allt detta har fått/kan få.

    Han ångrar sig jätte mycket och älskar mig....

    Tack för att jag fick skriva av mig. Han vill ju inte att jag ska prata med någon om detta. Han skäms.
    När jag var otrogen mot honom, gjorde han först slut med mig och sedan spred han ut detta till alla vi kände, alla hatade mig, varför ska han bli förskonad?

    Sedan blev vi tillsammans igen och då tyckte ju alla, ska du bli tillsammans igen, efter allt hon gjort mot dig, men nu då? Ska han bara komma undan med det här när jag blev så förnedrad?

    Tack igen!!! Skriv gärna ett svar till mig, så jag har någon att prata med om det här.

  • Svar på tråden Otrohet och könssjukdom. HJÄLP!! (lång)
  • blipbl­op
    Äldre 16 Jan 16:32
    #1

    Ja du, inte för att det hjälper men det gör inte ont att testa för klamydia som tjej, lite obehag mn inte mer.

    I övrigt så förstår jag dig erkligen. Inget fel med att du vill fortsätta med honom men om ert förhållande ska överleva så mnåste ni nog prata ut ordentligt kanske med någn terapeut. Du har all rätt att vara arg och ledsen, han har verkligen utsatt er för något som inte är kul!

  • Anonym (jaha!­!)
    Äldre 16 Jan 16:35
    #2

    enligt min mening så kan man inte älska en annan människa om man är otrogen mot den människan!.

    Jag tycker att det är lika ruttet av er båda att pippa med en annan när ni har partner!

    Sen tycker jag INTE att det är okej av honnom att knulla med en annan bara för att du har gjort det!.

    Han ska föregå med gått exempel! Och det är INGEN ursäckt att vara otrogen för att frugan är på smällen!.Vad f*n han kan väl hålla kuken innanför byxorna i nio månader ska det vara så j*vla svårt!..

    Sen kan jag hålla med om att det är väldigt egoistiskt och oansvarigt att inte använda skudd om han nu promt måste vifta med sin kuk!.Och också utsätta er för fara!

    Jag har full förståelse över att du är upprörd.Men klamydia är ju den lindrigaste könsjukdommen.Jag har själv haft den och jag behövde bara kissa i en mugg!.

    Sen testade dom mig när jag var gravid och då med en tops och det gjorde inte det minsta ont!.

    jag tycker du ska ta ett allvarligt snack med din gubbe om detta. Sen tycker jag inte han verkar vara något att ha om han inte kan tänka längre än näsan räcker om jag får säga vad jag tycker!.

    Vore det min sambo hadde han åkt ut med huvudet före och då menar jag genom fönstret utan att öppna först!.Men jag är ju också väldigt intolerant mot otrohet vare sig det är könssjukdommar inblandade eller inte!!

  • Vigore
    Äldre 16 Jan 18:02
    #3

    testade han för klamydia och fick grejer upp i urinröret?

    Va?
    Jag har alltid fått kissa i mugg

  • Vigore
    Äldre 16 Jan 18:04
    #4
    +1

    Eller förresten haha, alltid och alltid, låter som jag testat mig i snitt en gång i veckan

  • Äldre 16 Jan 18:46
    #5

    ja nu avslöjade du dig!! ha,ha festligt!


    Vigore skrev 2008-01-16 18:04:38 följande:
    Eller förresten haha, alltid och alltid, låter som jag testat mig i snitt en gång i veckan
  • Anonym
    Äldre 16 Jan 19:53
    #6

    hehe...avslöjad...*ler*..men för att gå till ts..verkar lite som om han faktist gjorde för att hämnas det du gjort,istället för att föregå med gott exempel!

  • Anonym (besvi­ken) Trådstartaren
    Äldre 17 Jan 11:38
    #7

    tack för svaren. han testade nog mot alla könssjukdomar och de tog med tops upp i urinröret för att testa något av dem.

  • Anonym (Var)
    Sat 6 Feb 2021 21:18
    #8

    Tänker vad är oddsen för att få klamydia vid ett enda otroget ligg?

    Han har antagligen varit otrogen med massa kvinnor flera gånger men väljer bara att erkänna den som gav honom sjukdomen

  • Anonym (eh)
    Mon 8 Feb 2021 12:13
    #9

    Så mao...

    1) Du bedrar honom för 3 år sen
    2) Han bedrar dig nu och du känner dig såååå sviken...

    Är det bara jag som tycker att ni verkar vara väldigt omogna båda två och borde inte ha något förhållanden öht tills ni blivit tillräckligt mogna?

    Känns som att eventuella könssjukdomar är det minsta av era problem.

  • Anonym (zåmmb­i)
    Mon 8 Feb 2021 12:32
    #10

    Men sluta väcka trådar som är över ett decennium gamla... 

  • Anonym (Var)
    Fri 12 Feb 2021 23:38
    #11
    Anonym (zåmmbi) skrev 2021-02-08 12:32:04 följande:

    Men sluta väcka trådar som är över ett decennium gamla... 


    Fortsätter uppenbarligen hända ...
Svar på tråden Otrohet och könssjukdom. HJÄLP!! (lång)