Inlägg från: littletiger |Visa alla inlägg
  • littletiger

McLeods Döttrar

hallå! Här är en till som är ett fan av serien, även min man också. Han kommer från Australien med

Har sett alla avsnitten som gått här i Sverige, men tittar på repriserna igen emellanåt. Om nåt år ungefär så kommer det nya avsnitt. Vill ha nu....!!!!!
    Vad har hänt det sista nu?

• littletiger

Ja! Idag får jag kolla på avsnittet, är ledig! Videon funkar inte riktigt att programmera så jag kan inte spela in för tillfället....
    Ska bänka mig i soffan kl.12!!

Lou: jo, jag bodde i Australien i 3 1/2 år, läste på universitetet, det var där jag träffade min man

• littletiger

nej, det var 12.25 jag som tog fel på tiden....

• littletiger

menade inte att skrämma upp dig så...förlååått!!!

nu vet jag vad som kommer att hända inom dem närmsta veckorna.....men säger inget.....ni får vänta och se.......

• littletiger

såg serien i höstas så jag vet....ska dock inte säga nåt och förstöra spänningen för er......

• littletiger

Hörde att i Australien hade "Claire" fått hatmail för att hon lämnade serien....
    Hon skulle tydligen börja i en annan serie därborta "Stingers" så det var därför hon slutade.

Men det är inte riktigt samma utan henne tycker jag med.

Visst var det avsnittet sorgligt?

• littletiger

jättersorgligt nu, men ganska kul att Stevie kommer in i serien. Hon sätter fart på saker och ting

• littletiger

Fy på dig Lou, får inte gå in och tjuvkika....ut från tråden tills du sett avsnittet....

• littletiger

Om ett år ungefär, februari-april 2006 kommer det nya avsnitt

• littletiger

Åh! Är ledig i två dagar nu så då ska jag bänka mig framför tvn!!!! Ska inte glömma....

• littletiger

Fastän jag är ledig idag så lyckades jag missa avsnittet-var ute och handlade...vad hände idag?

Svar på tråden McLeods Döttrar