Inlägg från: Dunderbara Vilja |Visa alla inlägg
  • Dunderbara Vilja

McLeods Döttrar

Hej alla Mcleod's fan!!

Jag som trodde att jag var ensam om att totalt ÄLSKA denna serie!!
    Ack vad fel jag hade....

Men visst är den underbar??

Jag grät så jag skakade i torsdags, min sambo som var ledig frågade mig om jag var riktigt klok??

Han sa:" Du vet om att det bara är på låtsas va??"

Jag bara röt åt honom att han skulle vara tyst och gå där ifrån.....hahaha.

Längtar tills på måndag......

Missade fredagens avsnitt....är lite sur för det.....

Ha det bra alla Mcleods tjejer!

Kram Manuella

• Dunderbara Vilja

Hej alla Mcleod's -fan!

Jag måste fråga....jag har märkt på vissa inlägg att det verkar som folk ser det på kvällstid. Detta har jag missat helt! När går det på kvällen....eller spelar ni in det??

Måste tillägga att JAG SAKNAR CLAIRE!!

Kram alla!

• Dunderbara Vilja

Hej Lou och alla andra Mcleod- fan.

Ja, jag är en "premiärtittare"! Jag bara älskar denna serie ochmissar inte ett avsnitt!! Jobbar jag så spelar jag in det, annars ser jag det live.

Ibland undrar jag om man är lite sjuk....dagen jag såg avsnittet där Claire dog, så var jag jätte deppig hela kvällen sen.....hahaha!

Vaddå inte besatt..haha.....sambon tittade på mig och frågade jätte allvarligt: " Du vet om att det bara är på låtsas"?? HAHAHA......snacka om tankeställare..haha

Snälla säg att ni är likadana, så jag vet att det inte är fel på mig......haha

Jag älskade dagens avsnitt när de klämde dig Sandra!! Det tyckte jag var rätt skönt. Hon är såå äckligt falsk!!

Nä nu måste jag ut med mina vovvsar.

Ha det så bra ute i solskenet

Kramizzar Manuella

• Dunderbara Vilja

Hej alla!

Mitti: Tror inte att det var så mycket ärligt i den gråten! Men klart att hon vill ha Harry så mycket på sin sida som möjligt. Hon spelar ut han mot tjejerna. Hon är så ruggigt falsk.....ush för henne!

Längtar tills 12.20.

Ha det bra så länge

Kram alla
    Manuella

• Dunderbara Vilja

Jag har missat de två senaste avsnitten.

Kan nån vara jätte gullig och skicka en resume över vad som hänt??

Tack på förhand

Manuella

• Dunderbara Vilja

Ja tack Lou!!

Hade blivet hemskt glad. Vi har lagt om arbetstiderna på jobb så jag missar favorit serien+ att min video är sönder!!!! Jag blir tokig!!

Så jag hade blivet jätte glad om du ville göra det Lou.

Ha det så bra alla

• Dunderbara Vilja

Hej

Ja, de gifte sig Det var sååå vackert!! Vilka vigsellöften de hade till varandra, man satt ju bara och tjöt

Missade ni det, så måste ni försöka ladda ner det på nätet eller nått. Det var såå vackert.

Trevlig helg alla

Svar på tråden McLeods Döttrar