McLeods Döttrar
kommer att missa torsdag och fredags avsnitten oxå så om nån har lust att berätta lite vad som hänt sen så blir jag gätteglad...
kommer att missa torsdag och fredags avsnitten oxå så om nån har lust att berätta lite vad som hänt sen så blir jag gätteglad...
ingen som sett Ons-fredags avsnitt som har lust att berätta vad som hänt?
har inte sett sen i tisdags.. börjar få lite smått panik..
Nån som kan berätta vad som hände i torsdag och fredags?
oj tack så mycket Lou ska genast kolla där
såg nu att dagens avsnitt börjar redan 11.55 så missa inte det nu
vad hände i dagens avsnitt? missade det tyvärr då maken var hemma....
ÅHHH Tack Lou! Självklart skulle jag ju missa det avsnittet då....
Ska se till att spela in dagens avsnitt...
typiskt... när jag kom ihåg att sätta videon på timer så funkar den inte sen... kom hem och hade sett ram emot att få se ett underbart avsnitt av McLeod´s döttrar så har det inte blivit nått inspelat.... snyft snyft... nån som såg som hsr lust att berätta vad som hände..?
någon som har lust att skriva en liten resumé från fredan? missade ju tyvärr det
Nina1- det var inget avsnitt i dag så du har inte missat nått...
bra va?!?
ja det gör det. Dom har börjat vissa repriser av bröllopsfeber på måndagar i stället...
tyvärr.....
Missade jag med... tyvärr.... vår video krånglar oxå.... snyft.... det var säkert ett jättebra avsnitt oxå....
caesar-tack! Då skulle man alltså ha sett det avsnittet då....
Swedekarin- det är Jodie man ser som rider i brudklänning.....
Nu hänger jag inte alls med...... hade hört lite rykten i en gammal tråd om vad som skulle hända.... men det stämmer inte
Fast det var ju mycket bättre så här.....
caesar- det var det jag hade hörtoxå.. därför jag var förrvirrad..
Ååå Lou jag vill oxå veta vad som hänt... kommer jutyvärr missa resten av veckan oxå...
tack lou
Kom precis hem och fick för mig att jag missat dagens avsnitt.... men det hade jag ju tack och lov inte...