När fick du missfall?
Sätter in ett streck på v 5 för mitt tidiga missfall i vintras.
v.5 llll
v.6 lllllllll
v.7 llllll
v.8 lllll
v.9 lllllllll
v.10 lll
v.11 ll
v.12 lll
v.13 l
v.14 l
v.15 l
v.16 l
v.17l
v.18 ll
Sätter in ett streck på v 5 för mitt tidiga missfall i vintras.
v.5 llll
v.6 lllllllll
v.7 llllll
v.8 lllll
v.9 lllllllll
v.10 lll
v.11 ll
v.12 lll
v.13 l
v.14 l
v.15 l
v.16 l
v.17l
v.18 ll
Sorry, korrigerade mitt streck, jag tittade i kalendern och insåg att jag faktiskt fick mitt mf i v 5+1 alltså i vecka 6 och inte 5.
v.5 lll
v.6 llllllllllll
v.7 llllll
v.8 lllll
v.9 lllllllll
v.10 lll
v.11 ll
v.12 lll
v.13 l
v.14 l
v.15 l
v.16 l
v.17l
v.18 ll
Puff Mummy:
Spontant tycker jag 7 är den veckan man ska ange eftersom det är då något gick fel med fostret. För statistiken är det ju intressant att veta när största risken för att något går fel är, när det upptäcks är ju mer slumpmässigt. Det är iaf min åsikt!
KulaPåMagen:
Jag är precis inne i vecka 6 och känner precis så som du säger... jag är i 5+4 nu och bara väntar på att nåt ska gå fel. Usch jag hatar dessa första veckor....
Det enda man måste tänka på här är att om man haft MA och fostret dött i v 9 så kommer det ibland inte ut förrän senare och många har då registrerat sitt MA/MF på den senare veckan eftersom man oftast inte vet säkert när fostret dött. Det gör ju att många av MA och MF som här ligger på de lite senare veckorna egentligen innebär att fostret dött långt innan. Har man alltså sett ett välmående foster i tex v 12 så är nog risken mycket mindre än de "normala" 4% att man ska få MF sen.