• Theresh

Pluggande förskolelärare i Härnösand

Tänkte det kanske är kul att vi har en "egen" tråd vi som är i Härnösand.
    Här kan studerande i härnösand sammlas och de "äldre" kan tex ge oss "yngre" tips eller tvärtom
    Snacka skit om allt från lärare, till våra familjer!

Välkommen!
    (¯`°?.¸ ♥ Familjen Horn ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Pluggande förskolelärare i Härnösand
  • pirkan

Vilken bra idé.
    Ja nu närmar det sig, håller på att få iordning lite här hemma så att man kan åka iväg i en vecka Sambon jobbar skift så det blir lite klurigt med barnvakt och så. Ska in till stan idag och shoppa nå roliga block och pennor, intalar mig själv att det kommer gå mkt bättre att plugga då

• hlilja

HejGlad Ja nu är det bara dagar kvarSkrattande Känns jättespännande men Jobbigt att lämna familjen...... Men jag har ju er och kanske jag kan få låna en axel att gråta ut på om det skulle bli alldeles för jobbigt för mig... Vi syns iallafall på Måndag!! Flört Jag ska också handla block och pennor, något mer man behöver tror ni??

• pirkan

ha ha...ja om jag får låna en axel av dig ifall saknanden blir för stor! Ja vad kan man behöva, har ni köpt nån litteratur? Å nu längtar jag, men blir nästan bara nervös för hur man ska hitta överallt i härnösand och framförallt till skolan

• hlilja

Klart du fårGlad Jag har fått låna böcker ja, men vet inte riktigt om det är alla. Ja det där med och hitta får man ju ont i magen av men det bruker ju lösa sig

• NathalieMio

Hej hej..Ja, bara helgen kvar innan man drar iväg hemifrån. Det finns många axlar att gråta ut emot:)...Jag tror inte det är så mycket mer än block & pennor man behöver, inte nu i början iaf.
    Till skolan är det skyltat, sedan är det inte sååå svårt att hitta i själva stan, inte så stor..
    Känns skitskoj att börja läsa nu..

• Theresh

Ja tyckte dte var bättre att bara "vi" kundew vara här!

Ni kan båda få låna en axel av mig, är ju hemma så jag kommer bara vara nervös... fatta att jag redan är de för första tentan!
    Den 18 februari är den... snacka om att räkna ner..

Min litteratur till del moment 1 är klart! "hittade" en tjej som fixade allt åt mig...
    Men sp
    åg att dte fanns billigt till salu på bibbland, en ´som hade satt upp en lapp.
    Hoppas de är rätt som jag fått , så den int eär för gammalt eller nått.

• NathalieMio

Kanske man kan få kopiera ur era böcker(ni som har böcker), det är juh bara vissa kapitel ur varje bok. Sedan kunde man köpa kompendierna på skolan:)

• Theresh

vi 4 kanske kan träffas på måndag innan , eller?
    Så har vi iaf varandra, kan ju stan liiiite bättre än eer, DCK ve de tusa hur man ska hitta på campus, är flera byggnader som ligger lite huller om buller

• Theresh

självklart får nu kopiera om de behövs! om jag får glra det av er

• NathalieMio
    Theresh skrev 2008-01-17 10:58:05 följande:
    vi 4 kanske kan träffas på måndag innan , eller?Så har vi iaf varandra, kan ju stan liiiite bättre än eer, DCK ve de tusa hur man ska hitta på campus, är flera byggnader som ligger lite huller om buller
    Ja, det skulle vi kunna göra. Lite roligare om man är fler. Jag & Hlilja kommer väl upp runt 08,30 skulle jag tro.
    Måste ni alla andra knäppa kort oxå, eller har ni kort redan? Jag måste iaf knäppa..
Svar på tråden Pluggande förskolelärare i Härnösand