hunybany skrev 2008-01-24 11:40:29 följande:
Hej!Var inte riktigt meningen att vi skulle berätta det än :P både mamma och pappa kom hit igår, o så sa jag det bara.hade tänkt och bara berätta för mamma först o kunna prata lite med henne själv. men nu va vi alla fyra..men det gick väl bra ändå, dom fråga hur de hade gått till o sa ju att det inte var planerat och så. Och sen undra dom ju hur vi skulle göra, och det har vi väl inte riktigt bestämt än. även fast hela min kropp och mitt hjärta har gjort det.Dom frågade om vi behövde hjälp med nåt, råd eller stöd eller vad som.. dom verkade väl inte glada direkt :P men dom är förstående och jag vet att dom finns där no mather what :)
Tröttsamt tycker jag när dom lägger sig i hur det gick till... :/ Jag menar alla vet väl hur barn blir till?? Min svärmor var på min man och frågade om vi inte skyddade oss osv.. OCH?! Det har ju inte dom med att göra och dessutom så behöll vi ju barnet! Hon frågade massa ggr och undra om jag hade p-piller osv.. Helt sjukt! usch, nu blev jag lite arg känner jag ;) haha... Hoppas inte svärmor ringer nu snart så för då får hon sig nog en "hacka"... :p