• Anonym

HJÄLP drömde en lesbisk sexdröm :-(

Hejsan. Jag tror absolut inte att du är lesbisk för att du drömmer en sådan här dröm. Du vet, drömmar är ju till för hjärnan att bearbeta saker som man tänker och funderar över. Men kan kopplas ihop på oika sätt. Om du blev äcklad av drömmen tänk inte mer på den, annars njut av att du hade de skönt även där. Det är inte drömmar som styr vem du är (tack och lov, man har ju rätt knepiga sådana ibland) utan du själv.
    Ha de bra

• Anonym

Äh det är väl ingen fara! Jag drömde här om natten att jag slickade en tjej o jag är absolut inte lesbisk. Du kan nog vara lugn.

• Anonym

Klart du är lesbisk!! Du har bara undertryckt dina känslor.
    Att du i "verkliga livet" känner dig äcklad av sånt visar att du faktiskt är intresserad av kvinnfolk på rikitgt!!

Sluta stå emot, kvinnor är underbara, kraftfulla. Hur kan man inte vara lesbisk!?!

• Anonym

Jag har haft sexdrömmar om familjemedlemmar och jag kan garantera dig att det är något som jag inte skulle vilja uppleva*s*. Drömmar är drömmar, dom är konstiga emellanåt.

• Anonym

Är du sjuk om du är flata??? Jag tycker det är underbart.Tror att drömmen handlar om vad du innert inne vill ha

• Anonym

Jag tror helt och fullt att drömmar har en underhållningsfunktion. Vissa drömmar kan för mig vara ett sätt att repetera hur man använder en ny programmvara (data). Andra behandlar mina rädslor. Men de flesta är bara något slags underhållning, action, drama, komedi, erotik. Efteråt kan jag slås just av hur sjuka dessa drömmar är. Men en dröm som ger orgasm kan komma precis när man inte har haft orgasm på länge, och kroppen kanske känner att den behöver komma. För killar är det ju en vanesak under puberteten, och vad vet vi tjejer om det bara var normalt heterosex som gav nattliga pollutioner, eller om det kunde vara hur sjukt som helst?!

Kanske borde du tänka lite på att lesbiskt sex kan vara trevligt, men att det för den skull inte behöver angå dig personligen? Att må illa vid tanken på något som är normalt är för mig ett tecken på att man relaterar det väldigt mycket till sig själv, som att ens egen kropp är inblandad. Vad är problemet egentligen? Att du skulle bli äcklad av den andra tjejen eller av din egen positiva reaktion? Det kommer man ju aldrig få veta om man inte provar, och för mig som stadgad heterotjej är det ganska uppenbart att jag "aldrig" kommer prova. Så jag behöver egentligen inte fundera på den saken. Även om jag har lesbiska drömmar ibland. Varöfr behöver du fundera på det?

Svar på tråden HJÄLP drömde en lesbisk sexdröm :-(