Ja, kul med syskon för Alonso lär det bli om allt gâr bra. Han älskar att vara med andra barn i alla âldrar. Jag kan knappt smälta det hela. Vet knappt i vilken vecka jag kan vara i, 6 eller nât sâ nu är det bara att vänta igen. Med Alonso var jag väldigt nervös för missfall och bara räknade dagarna till 12 veckor. Sedan gjorde de UL och dâ flyttade de fram BF sâ jag hamande i vecka 11 igen. Den här gângen gâr nog tiden fortare, man blir ju inte precis uttrâkad med en 7 mânaders.
Jag kände precis som Petrusse, ena dagen sugen och andra dagen ville jag vänta. Att jag fyller 34 i âr gjorde nog att vi (mest jag) tyckte att "naturen" kunde fâ ha sin gâng. Jag mâste säga att med de fâ gânger man "kommit till skott" sâ är jag verkligen överraskad, har ju knappt fâtt tillbaka mensen. Har tagit vitamintabletter med allt man ska ha men kan säga att jag glömmer oftare än jag tar dem sâ det här med folsyra blir till att ta upp nu. Jaja, hoppas bara att jag inte blir sâ vansinnigt trött som jag blev sist. Tror jag sov 16h om dygnet de första mânaderna. Illamâende skulle passsa bättre. Har nâgra extra kilon jag helst hade blivit av med innan den här graviditeten