Twixie skrev 2008-02-12 08:19:53 följande:
På fredag hoppas jag kunna lämna er Nä, skämt åsido. Ska göra nytt pricktest på fredag för att se om M fortfarande är allergisk mot ägg... "Vet" ju det efter första lunchen på dagis men skönt att kolla upp det igen med pricktest... Ska be dem kolla lite annat också då jag tycker sonen är väldigt svullen om magen och bajset har förändrats. Vet inte om det har med övriga kosten att göra eller om det är allergi. Känner mig som en elak mamma som tvingar honom till pricktest på sin lediga dag från dagis (de har planeringsdag). Han kommer ju aldrig våga vara hemma med mig mer Kanske för att jag själv ryser vid tanken på pricktest efter alla man själv tvingades gå igenom.
Min stora tjej fick ajg förbereda i god tid annars hade hon sprungit och gömt sig på sjukhuset när sanningen ahde kommit ifatt henen

, hon gjorde ett pricktest i maj, mina barn brukar få nån liten dktig på sjukhuset grej, dottern ahde länge önskat sig hål i öronen men inte sgat något på ett bra tag men jag sa att om man sköter sig och är duktig på pricktestet då akn man få nånting, men skrika är ok bara men inte försöker rymma eller dyl. När pricktestet var klart och vi åkte ner till stan så åkte vi till en guldsmedsaffär som tog hål i öronen och när expiditen frågade vad vi vill ha hjälp med så tog jag bara i dotterns öronsnibb och sa att jag tror att vi har en tjej som vill ta hål i öronen

, den dagen var jag världens bästa mamma

Själva HÅLTAGNINGEN TYCKTE HON INTE ALLS GJORDE ONT DÅ VAR PRICKTESTET MYCKET VÄRRE DET VAR JU BRA TÄNKTE JAG EFTERSOM HÅLTAGNINGEN VAR BELÖNINGEN
OOps Caps Lock ä orkar inte skriva om