• Anonym (jobba)

Jobba med personer med downs syndrom?

Någon som har erfarenhet av att arbeta med vuxna människor med downs syndrom? Hur trivdes/trivs ni? Jag har kanske möjlighet att få jobb hos en man med downs syndrom. Känns jättekul och bra men vill gärna höra om andras erfarenheter!

• Svar på tråden Jobba med personer med downs syndrom?
  • Anonym (jobba)

Ingen?

• Anonym (japp)

Jag gör det, och det är superkul! Jobbar med flera stycken som ligger på olika utvecklingsnivå, trivs bra med allihop. Så ta jobbet tycker jag!

• Irme

Jag jobbar med människor med Downs syndrom, mest äldre. Underbara personer! Alltid så glada och positiva, de är så lätta att umgås med, det är så enkelt att vara sig själv tillsammans med dem jag jobbar med, det är verkligen ett nöje att gå till jobbet. Jag får alltid massa kramar och får höra att jag är så snäll och rolig. Har jobbat där i över ett år nu, och vill inte sluta :)

• Eisa

Glada och humoristiska! Jättehärliga.

• Anonym

Jag jobbar med dem, och jag trivs. Dock är de ju inte ALLTID glada, de är jäkligt envisa också. Gå hem till mannen och hälsa på innan du bestämmer dig. Fika en stund och se hur ni klickar. Det är ett givande jobb om mna är rätt för varandra! Jga älskar mitt jobb.

Svar på tråden Jobba med personer med downs syndrom?