Ner i vikt efter p-stav
Ni som gick upp i vikt under tiden ni hade p-stav, gick ni ner i vikt efter ni tog ut den?
Ni som gick upp i vikt under tiden ni hade p-stav, gick ni ner i vikt efter ni tog ut den?
Självklart går man ner i vikt när man tar bort något från kroppen.
Hah... de funkade inte för mig... är nog ganksa olika från person till person
låter helt sjukt attman går upp i vikt av en p-stav. beror det inte i första hand på vad man gör det till. jag menar äter man nyttigt 4 gr per dag å motionerar 4 gr i veckan så kan man väl inte gå upp av en liten p-stav som dessutom är som minipiller. jag har haft p-stav sen oktober. har inte gått pp ett gram!
Jag äter nyttigt och motionerar men har ändå gått upp i vikt.. anledningen är att vissa samlar på sig otroliga mängder vätska i kroppen p.g.a p-stavs hormonet.
fan!! vill inte ha vatten i kroppen det hade jag nog med innan förlossningen!
Jag gick ner 5kg ca med p-staven och det tog ca 1 vecka att gå ner efter insättningen.. åt p-piller innan och dom gicka jag upp med
Jag har heller inte gått upp nåt av mina TVÅ P-STAVAR! Jag tror det är psykologiskt och att många har den inställningen att de kommer att gå upp och då gör dom det med!
hmmm
har gått upp 10 kg med staven, fast jag visste inte att det kunde bero på den...
tränar och kämpar men det händer ingenting!!!!
är svullen som 17 sen jag fick den, och dåligt humör som heter duga!
funderar på att ta ut den...
gick upp 9 kilo på 5 månader när ja hade min p-stav, fast ja tränar fotboll i div 3 alltså tränar 3 dar i veckan fotboll 2h varjegång ,plus match 1 gång varjehelg.. plus att ja går till jobbet varjedag 1km dit å 1km hem.. åt inte mera men gick ändå upp i vikt, så jo man kan gå upp i vikt av en sån liten stav.. är en utav dem vanligast biverkningarna.. enligt forskarna
Tog ut min 29 januari och har gått ner 3kg. Kan ju iofs bero på vad som helst men jag tror att det har med p-staven att göra.