• Anonym (Nyfiken)

Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?

Jag är en kille som är helt hetro och har ett underbart sexliv med min sambo. Men, jag tycker det är lite upphetsande att suga på andra killars snoppar, jag skulle vilja prova att suga "hela vägen", men undrar hur det känns att få en annan kille sperma i munnen.

• Svar på tråden Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?
  • Anonym (helt hetro)

Är man helt hetro när man gillar att suga på andra killars snoppar?

• Julias mamma

Anonym (helt hetro) skrev 2008-01-18 11:01:08 följande:

Är man helt hetro när man gillar att suga på andra killars snoppar?
  • Guden Gute

Det handlar väl om ifall man blir kär i män eller kvinnor? Sex borde man ju kunna ha med nån av samma kön utan att vara kär?

Jag är med dig alla dagar, intill tidens ände
  • KatastrofKatt
    Guden Gute skrev 2008-01-18 11:04:07 följande:
    Det handlar väl om ifall man blir kär i män eller kvinnor? Sex borde man ju kunna ha med nån av samma kön utan att vara kär?
    du är klok du!
    stryk mig morrhårs
  • Anonym (jaha)

Handlar inte sexuell läggning om vad man tänder på och inte bara kärkänslor?? Själv tror jag att alla människor är mer eller mindre bisexuella. Du är inte helt hetro om du vill suga av en annan man, enligt mig. Kan du inte suga av dig själv, det har man ju hört om

• Guden Gute
    Anonym (jaha) skrev 2008-01-18 11:10:57 följande:
    Handlar inte sexuell läggning om vad man tänder på och inte bara kärkänslor?? Själv tror jag att alla människor är mer eller mindre bisexuella. Du är inte helt hetro om du vill suga av en annan man, enligt mig. Kan du inte suga av dig själv, det har man ju hört om
    FAst det finns ju de som tänder på skor, liksom, utan att bli kära i dem.
    Jag är med dig alla dagar, intill tidens ände
  • KatastrofKatt
    Guden Gute skrev 2008-01-18 11:19:50 följande:
    FAst det finns ju de som tänder på skor, liksom, utan att bli kära i dem.
    mm, då är man skoexuell
    stryk mig morrhårs
  • Anonym (helt hetro)
    Anonym (jaha) skrev 2008-01-18 11:10:57 följande:
    Jag håller helt med dig.

Det heter ju inte "sexuell läggning" eller heterosexuell/homosexuell/bisexuell utan att ha en sexuell koppling
  • Anonym (kille)

Jag har provat..jag å en polare hade sex med 2 brudar samtidigt, när min polare kom över ena tjejen tog jag lite på fingret å smakade..

• Anonym

detta inlägget tror jag är på skämt!!!!!

Svar på tråden Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?