• Anonym (Nyfiken)

Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?

Jag är en kille som är helt hetro och har ett underbart sexliv med min sambo. Men, jag tycker det är lite upphetsande att suga på andra killars snoppar, jag skulle vilja prova att suga "hela vägen", men undrar hur det känns att få en annan kille sperma i munnen.

• Svar på tråden Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?
  • Anonym (jaha)

Guden Gute skrev 2008-01-18 11:19:50 följande:

FAst det finns ju de som tänder på skor, liksom, utan att bli kära i dem.
    De som aldrig blir kära då utan bara tänder på andra, vad är de?
  • Guden Gute
    Anonym (jaha) skrev 2008-01-18 11:48:16 följande:
    Guden Gute skrev 2008-01-18 11:19:50 följande: De som aldrig blir kära då utan bara tänder på andra, vad är de?
    Kåta?
    Jag är med dig alla dagar, intill tidens ände
  • buspappan
    Kamme skrev 2008-01-18 12:03:11 följande:
    helt straight är du, ja, garanterat... japp, mkt
    Äsch, typiskt killsvar. Tänk dig om det fanns lite vilja att inte vara en klicha.

Man kan ju diskutera fram och tillbaka definitionen av bisexualitet. Om man tar isär ordet, så betyder den att man kan känna sexuell attraktion till båda könen. Att suga kuk är väl någon form av sexuell attraktion. Så om man ska vara petig har man bisexuella tendenser om man tänder på det.

Däremot, har man ju utvecklat ordet bisexualitet i samhället och använder det när man pratar om en person som kan känna att man kan ha ett förhållande med en partner av samma kön. Där är väl var gränsen går för den betydelsen man använder idag.

Min tolkning är ju då att man KAN anses vara straight, ifall man kan finna viss upphetsning att ha kuk i munnen, men ändå drar gränsen där, och fungerar bara med tjejer fullt ut, och bara kan bli förälskad i tjejer.
  • Anonym (CJE)

Mycket svammel (och vissa bra konstateranden) i den här tråden, men ingen av er har svarat på TS fråga..

• Anonym (kille)

Anonym (kille) skrev 2008-01-18 11:43:33 följande:

Jag har provat..jag å en polare hade sex med 2 brudar samtidigt, när min polare kom över ena tjejen tog jag lite på fingret å smakade..
    johooo
  • Anonym (CJE)

Men att få sperma i munnen direkt när han suger är ju
    inte samma sak som att ta lite på fingret och smaka?

• Anonym (kvinna)

Varför frågar du bara killar? Det känns och smakar väl likadant att få sperma i munnen oavsett man är tjej eller kille?

• MiamiVice THE Slyna

Guden Gute skrev 2008-01-18 11:04:07 följande:

Det handlar väl om ifall man blir kär i män eller kvinnor? Sex borde man ju kunna ha med nån av samma kön utan att vara kär?
    Bra skrivet!
  • Anonym (Nyfiken)
    Svar på #18
    För det första är jag inte intresserad av hurvida man är bi eller inte....
    Det är väl mera naturligt att en tjej tar satsen i munnen och att det är lite förbjudet för en hetro-kille att göra det. Ingen kille här som provat?
Svar på tråden Någon kille här om tagit en annan killes sperma i munnen?