Inlägg från: malle 78 |Visa alla inlägg
  • malle 78

är jag synsk

det är många som provar på o vill se om dom är synska o kan se in i framtiden många i min familj kan spå o se i framtiden men jag kan bara känna obehag så vad jag vet så kan jag inte spå har inte provat det i heller men tänkte göra det nu
    ställ frågor till mig o rätta mig om jag har fel

• Svar på tråden är jag synsk
  • malle 78

är det inom sjukhus vården

• malle 78
    VärstaGrymmaTjejen skrev 2008-01-18 18:32:13 följande:
    Kan du "känna" något om mina övriga frågor? Blev ju spännande när du hade rätt Sen undrar jag en sak som är viktigt för mig just nu:Kommer jag att ha jobb under våren? Och vad för jobb i såfall?
    vad jag känner så vill du jobba med sjuka människor inom cancer vet inte om det stämmer men du vill jobba med barn som har med allvarliga sjukdomar behöver inte alls vara cancer men med barn att du vill hjälpa andra att du vill lägga själ o hjärta i ditt arbete
  • malle 78
    LinnSann skrev 2008-01-18 18:33:11 följande:
    Oki, det gissar vi oxå på men får besked om en vecka, får se om du har rätt
    hör av dig vad det blir vill veta om jag har rätt men känns som en flicka
  • malle 78
    VärstaGrymmaTjejen skrev 2008-01-18 18:37:23 följande:
    Det här stämmer kusligt bra.. Det är precis vad jag vill! Vad intressant...
    LinnSann >> Du får nog säkert en dotter
    du kommer att komma in du kommer att lyckas med vad du vill du är en fin människa o många kommer att älska dig för den du är o du kommer att vara en stor hjälp du är hård på utsidan men på insidan är du mjuk
  • malle 78

jag kan inte känna att du kommer få nu inom detta året eller nästa men absolut att du kommer att få fler barn

• malle 78
    VärstaGrymmaTjejen skrev 2008-01-18 18:45:32 följande:
    [citat]
    Jasså? En pojke eller flicka? Eller är det fler än ett?Vad roligt detta var
    [/cit
    jag vet inte men jag kan inte känna om du har ett barn redan men jag kan ha fel vad jag känner så kommer du att få barn hur många vet jag inte antigen så har du en pojke nu som inte är så gammal eller så längtar du efter barn
  • malle 78

jag kommer inte att gå in på era sidor ni som skriver i denna tråden jag vill ju se om jag har svaren till er

• malle 78
    VärstaGrymmaTjejen skrev 2008-01-18 18:54:57 följande:
    JAg har två barn. En pojke (7 år) och en flicka (2 år) Just nu har jag ingen bebislängtan...
    hoppas att du är nöjd med svaren så nu ska jag svara på någon annans fråga
Svar på tråden är jag synsk