• beepee

Bara för man är smal!!!!!

Kanner oxa igen mig. Har alltid fatt kommentarer om att jag ar smal. Nu har det val blivit lite battre och folk verkar som sagt vara mer avundsjuka och forstar inte att jag helst vill ga upp i vikt. 166 lang och 50 kilo. Har vagt mer och kanner mig mycket starkare och friskare da. Ater mycket och riktig mat, men dessutom godis, kakor, chips etc. Forsokte ga upp i vikt "halsosamt" utan sotsaker, men da gick jag bara ner mer, sa nu ar jag tillbaka pa chokladdieten igen

ni andra som ar smala, har ni regelbunden mens och sa eller strular det ocksa?

• beepee

ja, vad har ni for mal? Jag skulle vilja ga upp 5 kilo ungefar.

• beepee

Hmm, nu blev jag lite irriterad faktiskt. Alltsa, jag har full respekt for att man tycker att det ar orattvist att vissa kan ata hur mycket som helst och att andra maste halla igen hela tiden. Jag kanner inget som helst behov att racka ner pa overviktiga som klagar pa sin vikt eller halsoproblem som foljer av det - men vi spinkiga har ocksa ratt att klaga pa var vikt.

"Lyxiga" my ass... Jag vet inte om standiga blodsocker fall, att det svartnar for ogonen nar man reser sig upp samt oregelbunden mens och kanske nedatt fertilitet borde anses som lyxigt...

Och nej, det ar inte bara att ata mer!

Svar på tråden Bara för man är smal!!!!!