• MissLilo

Bara för man är smal!!!!!

jag försöker oxå gå upp i vikt...kör en kur med att äta mycket ris/pasta och potatis till maten ist för att äta tallriksmodellen. Har precis börjat, så får hoppas att dte funkar. annars har alla experer i en tillfrågad artikel ang viktuppg¨ng fel

Annars äer jag xå alldeles för mycket sött. HAr precis slutat med läsk....oh dricker bara juice om jag vill ha sött(oki på mcdonald o liknande blir det cola) och mjölk till maten som är med kalorier i.

Så här jobbar jag för fullt på det.

Är 65 och väger 50 kilo.
    Vil upp 5kilo.

• MissLilo

lilla fin skrev 2008-01-20 15:49:00 följande:

skärp er brudar.ni är lyxiga.
    Lyxiga??
    Nu är jag inte ett benrangel direkt. Men hr varit där.
    OCh fcick höra minst 10 ggr om dan hur äckligt samal man var med avsky i deras röst. Andra blängde på en och sa att man var för small8även där med avsky). Är innge roligt o höra som tonåring direkt.

Nu e jag enligt alla jag känner på gränsen till för smal. De säger att jag är orsaken till andra får anorexia osvosv.

Skule man säga nåot ¨ådant till en som är tjock. Tror knappast det!

Det sårar faktiskt precis liak mycket.
    I tonåren fick det mig att gå gråtande till säng vareje natt och äta för 2 personer för att jag trodde att folk kanske skulel sluta at tracka ner p mig då. Jag å 2 jumobo chipspåsar i veckan i 2 års tid. JAg blev 3 cm rundare om mndjan. OCh fick från 15 i bmi till 17. Men jag åt så att jag mådde illa och bara sov sov och sov för att slipap känna illamåendaet. Vilet liv sen!

Nu bryr jag mig inte längre helt enkelt. inte mitt proble att folk e avyndsjuka och känner för att klaka ner på andra för att må bätre.
Svar på tråden Bara för man är smal!!!!!