• Micke Geting

Instruktionsbok till bil på Internet?

Halloj.

Är det någon som vet om och i så fall var man kan ladda ner instruktionsböcker till bilar.
    Köpte mig en ny (nåväl begagnad) bil igår som saknade instruktionsbok, därav min fråga.

• Svar på tråden Instruktionsbok till bil på Internet?
  • Takex

Allt finns på natet, handlar bara om var man letar.
    Kan mycket val tanka mig att det finns men vart ar jag lite osaker på.. kanske om man har tur med Direct Connect men kan inte ge dig något direkt svar.

Annars så ska man alltid kolla tillverkarnas hemsida.. vet att de flesta elektornik har sina manualer tillgangliga på natet, så varfor skulle inte din bil kunna finnas nerskriven och redo i ett fint litet .pdf dokument? : )

• Micke Geting

Hehe...just det frågran handlar om! Var finns manualen´för min bil att ladda ner?
    BMW 323i Coupe 1998.

• Takex

Kollade runt lite snabbt åt dig. Men det verkar vara grejjer det dar med instruktionsbocker till bilarna.. verkar inte finnas tillganligt onlie, kanske om någon, någonstans i varlden spenderat tid på att scanna in alla manualer men jag tvivlar..

De verkar gå att kopa till hyggliga priser dock.. finns ocksa i nya exemplar på BMWs hemsida att bestalla.
    Kanner mig helborta.. instruktionsbok till bilen.. marks att man inte har korkort, haha!

Svar på tråden Instruktionsbok till bil på Internet?