Jag bad sambon ta ett par kort, ena framifrån och andra från sidan när jag grabbade tag i fläsket och det såg riktigt vidrigt ut haha.
Sedan skrev jag "Jag har minskat ca 20 kg i vikt sedan ett halvår tillbaka genom en bra kost och motion, har fött två barn med 1 års mellanrum och är nöjd där, vill inte ha fler. Jag är 28 år gammal och mår väldigt dåligt över hur jag ser ut efter graviditeterna. Skinnet och bristningarna är vidrigt. Jag har en BMI på (?...minns inte vad det var) och är nöjd nu, förutom med magen som aldrig kommer att dra tillbaka sig. Som ni ser så har jag lila bristningar med knappt 1/2 cm mellanrum och jag antar att jag får leva med dem. Jag väger 69 kilo och är 1.74 cm lång. Hoppas på svar." ungefär.
Fick brev hem inom en vecka att de inte har tider här men tyckte att jag skulle opereras i Blekinge så jag fick en tid på nåt förbesök. När jag kom dit så var det redan klart att jag skulle opereras, bara allt var bra med mig, beslutet var redan taget så jag blev överlycklig!!
Sedan var det bara o vänta på operationstid. Jag hoppas det jag skrivit hjälpt någon mer som vill ha en operation. Bara visa oblygt upp det vidriga skinnet, jag tror det är det viktigaste, och att man skriver sin bmi osv. Detta kallas "egenskriven remiss" eller nåt sånt, att man inte går via en läkare.
skriver mer efter operationen.
kram