• Anonym

ge mej 5 nya tips ,hetta upp sexlivet

kan nån e mej 5 tips . eller ja 5 saker ni gör i eratsexliv!! allså 5 saker ni gör när ni har sex!!!!!

*L* vill verkligen prova på nåt nytt!!

brukar köra missionären bakifrån ,men dock ej så ofta. typ på sidan!!!väldigt ofta avsugning

sen har vi börjat ta kort .eller ja han tog på mej!!!.....

men va kan man mera göra...........älskar honom väldigt mktvill visa nu att jag vill förbättra mej i sängen

• Svar på tråden ge mej 5 nya tips ,hetta upp sexlivet
  • asparinC

*Smisk
    *binda och slicka/suga
    *leksaker för båda
    *dela med er av era fantasier
    *förverkliga de delar som är genomförbara och båda vill med fantasierna (är det att knulla på ett allmänt torg inför folk så får ni kanske begränsa till er egna balkong eller gå på en klubb och visa upp er )

Där har du 5 ideer!

• Minerad

1. Håll stryptag om halsen under sexakten. Både andning och blodflöde får lite restriktioner, vilket kan kännas jätteskönt om man gillar det. Jag uppmanar dock till försiktighet! Män med dominanta tendenser brukar uppskatta att hålla ett ordentligt strupgrepp, enligt min erfarenhet.

2. Ge honom en känselupplevelse genom att binda för ögon och sätt på hörlurar med hög musik. Bind honom eventuellt. Stimulera sedan känsel på hela hans kropp på olika vis på hela skalan från mjuka smekningar och kittlingar till smärta.

3. Kladda in er ordentligt i olivolja. Smakar suveränt och blir härligt glatt och skönt.

4. Spela kort eller tärning med olika mysiga och/eller sexuella tjänster som insats. Lite lekfullt tidsfördriv för en långsam kväll.

5. Ha sex i en offentlig miljö.

Svar på tråden ge mej 5 nya tips ,hetta upp sexlivet