• Anonym (undrar)

Vad innebär de att hångla?

För mig är hångla när man kysser varann lite mer våldsamt. Smeker och kanske lite petting inblandat.

Min man har tydligen hånglat med en brud men säger att han inte kysst henne. för mig är en kyss huvudingidiensen i hångel. har jag fel?

tror han säger så för han vet att jag skulle inte kyssa honom igen om han kysst någon annan. Töntigt jag vet... men vad fan tror han :)
    har han fått de av nån annan när vi e gifta kan han juh glömma att jag ger honom de sen.

• Svar på tråden Vad innebär de att hångla?
  • Anonym (fislisa)

va?? Menar du att han ALDRIG kysst nån annan än dej?

• Grannen

Inte kul med otrohet!

Kyssar med tunga och mer intensivt är hångel för mig, annars är det kyssar eller pussar.

• Anonym (undrar)

Ja men vad är hångel :D
    för mig är hångel tungkyss fast med intensivt.
    med mer smek.
    men enligt honom kysser man inte när man hånglar.

Jag blir också mer sårad av en kyss än ett knull.
    knulla kan man göra med vem som helst men kysser gör man bara om personen i fråga betyder något. tycker jag

• Anonym (fislisa)

Anonym (undrar) skrev 2008-01-21 09:33:48 följande:

knulla kan man göra med vem som helst men kysser gör man bara om personen i fråga betyder något.
    Näe jag håller inte med. Inte fan knullar jag med vem som helst.
  • Anonym (undrar)

Nä inte jag heller :)
    Men jag menar så här..
    man kan knulla med någon utan känslor inblandade.
    Men i en kyss är de mer känslor.
    Jag utrykte mig bara lite galet.

• Anonym (Bra fråga!)

Ja du, därom tvistar de lärde... Här hemma har vi helt olika uppfattning om var gränsen mellan kyss och hångel går. Jag anser att kyss är "kyss med tunga" medans maken menar att det är hångel. För honom behöver det inte vara smek eller mer "intensivt" för att vara hångel utan det räcker med tunga. Jag anser att hångel inkluderar lite smek och så. En puss för mig är läppar utan tunga och det är en kyss för honom. Puss för honom är något väldigt snabbt som knappt nuddar tror jag

Med andra ord så anser han att jag hånglar när jag kysser honom och jag anser att han pussar mig när han tycker att han kysser mig Krånligt värre!

• Anonym (fislisa)

För mig är hångel att kyssas. För min man är hångel kyssar & smek. Nästan som förspel.

Svar på tråden Vad innebär de att hångla?