• pärla

Detta var pinsamt...

Jag gjorde bort mej rejält för en del år sen.. min sambo skrattar gott åt det här:

Hade sovit över hos en kille från mitt dåvarande arbete efter en snurrig natt på krogen.. Dagen efter gick han upp och satte på tevatten och ropade efter en stund att det gick bra att ta te i köket ( han satt i vardagsrummet).Gick ut i köket och hällde upp tevatten men hittade inga tepåsar bara vanligt löst te..dock ingen tesil..Dessutom var hela siuationen att jag sovit där så pinsam i sej att jag inte kom mej för att fråga..

Hällde till slut 2 tsk löst te rakt ner i vattnet och tänkte att det ser väl inte han.. Kom in i vardagsrummet och till min stora fasa ligger tesilen där på bordet.. Sätter mej i soffan och smuttar på mitt te..
    Han frågar : Tog du inget te? Jag svarar: Jo.. Han : Men tesilen är ju här.. Jag: Men jag rörde i det direkt i vattnet..Han: Går det? Jag: Javisst, så gör jag jämt, hur gott som helst! Pinsam tystnad!

Detta har jag fortfarande inte kommit över, säkert inte han heller! Blir röd i ansiktet varje gång jag tänker på det!

Svar på tråden Detta var pinsamt...