• Tindra

Detta var pinsamt...

Okej, här kommer något pinsamt.........
    I höstas när jag var inne på Helsingborgs lasarett för att handla i kiosken under lunchen hände detta: Gravid som man är så är ju inte magen riktigt iform hela tiden, och när jag gick genom huvudentrén (tänk er nu att det var vid 12-13-tiden och GANSKA mycket folk!) så hör jag en MEGAbrakare. Inser att det är jag själv och eftersom jag var där helt ensam så var det ju bara att gå vidare och låtsas som ingenting, fast folket tittade en aning underligt på mig

• Tindra

I förmiddags körde jag bort till affären och hade precis parkerat, så jag satt kvar och plockade ihop mina grejer. Så ser jag i backspegeln att det kommer en okänd kille traskande mot min bil. Han går ända fram till dörren och ska precis öppna när han tittar upp och inser att han gått till fel bil! Så han vände tvärt på klacken när han såg mig
    Sedan går han bort till sin egen bil, som förvisso var röd den med men min bil är en volvokombi och hans var en liten micra eller nåt liknande.........
    Hihihi, jag skrattade gott åt honom för den här gången var det ju inte pinsamt för mig

• Tindra

Gimmi: Skrattar så jag ligger dubbelvikt

Svar på tråden Detta var pinsamt...