• therreh

Detta var pinsamt...

hrm, har nog inte varit med om några så jääääättepinsamma saker, men en grej jag kom att tänka på när jag läste denna tråd var då jag hade en pojkvän för ett par år sedan. vi var hemma hos honom o 'myste'. hans bror o hans kompis var i ett annat rum o mitt i allt kommer kompisen in då killen ligger ovanpå mej o killen vänder sej mot kompisen o frågar vad han vill. haha. kompisen sa 'ingenting' o skyndade sej att stänga dörren. haha. senare när jag påmint honom på fyllan nån vecka efter det så sa han att han förstod att det inte var tillfälle att komma o fråga om vi skulle ut o äta eller så *s*

• therreh

snurp -> kör du på bilarna när du ska fickparkera?!?!?

• therreh

kom en på annan incident.. det var då jag hade min första pojkvän. jag var då *funderar* 13-14 år kanske o jag, min kille o hans föräldrar satt i köket och väntade på killens bror som då kanske var 18-19 år(?) som också skulle äta med oss. brorsan hade nog inte räknat med att vi satt där allihop i köket för han kom fram naken o sen när han såg att vi alla satt vid matbordet så hukade han sej ner o gömde sej bakom en stol *asg*

• therreh

jag gjorde bort mej idag *s* var o handlade o stressad som jag var så betalade jag o gick ut utan varor. när jag gått en bit kom jag på att jag glömt varorna o fick gå o plocka i dom i påsen ;)

Svar på tråden Detta var pinsamt...