Detta var pinsamt...
Detta hände mig när min kompis skulle komma hem från usa. vi stanna till på OBS varuhus för att köpa en blomserkvast. sen tänkte jag att det är nog smart om man hänger dom i ett snöre för hon har nog mycket packning o då kan hon hänga dom runt halsen så länge. sä när jag betalat blommorna gick jag bort till det bordet där dom har presentpapper, snöre o tejp o sax. till min fasa ser jag att snöret är slut eller den där lilla snörstumpen har åkt in i lådan. hålet var uppepå en sån där gul låda som satt på väggen i samma höjd som pappersrullen. jag ställer mig på tå för o se om jag kan se snöret men jag ser inget så jag stoppar ner fingret i hålet o FASTNAR!!!! där står jag men fingret i en låda typ en o en halv meter upp. jag fick lite panik o börjar rycka med följden att det gör svinont o fingret svullnade. min kille stod brevid o bara garva. vi försökte med alla möjliga medel att få loss mig o folk glodde o skrattade. det hela slutade med att min kille fick hämta nån från personalen till att låsa upp lådan o trockla loss mig. o när han gick för o hämta hjälp stod jag ju där helt ensam o fast i en låda..... folk tittade o undrade nog vad jag sysslade med. när hjälpen kom så sa han den killen... "nu stoppar du väl inte ner fingret där mer va? jo o du... snöret kommer ut underifrån, bara så du vet det till nästa gång."
så hedanefter så om jag inte ser nåt snöre så blir mina paket snörlösa....