kom och tänka på den gången då stackars Tomas skulle få träffa yrvädret Emil för första gången! Jag säger stackars Tomas eftersom han inte var van vid barn för fem öre!
De första fem minutrarna eller så var Emil ganska blyg och studerande, så då var det lugnt, men när det släppte så fick Tomas träna upp flåset!
Emil ville spela boll, måla, kittlas, allmänt busa mm mm och allt på en gång genast helst!!
Efter en stund så är Tomas helt slut, så vi halvlägger oss sådär skönt isoffan för att kramas lite! Jag ligger och lutar mig med ryggen mot Tomas och Emil sätter sig på min mage, jättemysigt!!
Ända tills Emil säger ooops och ALLA TRE känner hur vått och otrevligt det blev!!
Emil hade kissat ner sig! Vi höll på med toaträning och han hade glömt av att han inte hade blöja!
jag tänkte att nu är det kört, nu åker Tomas hem och hör aldrig mer av sig, men lugnt och stilla gick han och bytte om och slänggde allt blött i tvätt maskinen. Det var ju himla bra tyckte jag!
Men när vi tog ut tvätten så hade hans byxor gjort mina byxor missfärgade, och då var det hans tur att skämmas!!
Men det var väl inget jag brydde mig så särkilt mycket om.
Den dagen kommer vi aldrig att glömma!