Inlägg från: LindaoEmil |Visa alla inlägg
  • LindaoEmil

Detta var pinsamt...

hahaha vilken bra tråd!!

jag var på ica och handlade för några månader sedan, i kassakön hade jag en liten familj framför med mamma, pappa och en liten kille som kanske var ca 4(?)
    mamman frågar sonen om hon kan få en puss, pojken vänder bort ansiktet och då frågar mamman varför kan jag inte få nån puss för? varpå pojken svarar
    nej du har ju haft papppas snopp i munnen!!!!

kan tilläggas att den ansvarstagande fadern sprang ut ur affären, och lämnade den stackars illröda mamman med barn och full kundvagn!! inte så trevligt!!!

• LindaoEmil

pillalilla den var nog den bästa!! hahahaha

• LindaoEmil

kom och tänka på den gången då stackars Tomas skulle få träffa yrvädret Emil för första gången! Jag säger stackars Tomas eftersom han inte var van vid barn för fem öre!
    De första fem minutrarna eller så var Emil ganska blyg och studerande, så då var det lugnt, men när det släppte så fick Tomas träna upp flåset!

Emil ville spela boll, måla, kittlas, allmänt busa mm mm och allt på en gång genast helst!!
    Efter en stund så är Tomas helt slut, så vi halvlägger oss sådär skönt isoffan för att kramas lite! Jag ligger och lutar mig med ryggen mot Tomas och Emil sätter sig på min mage, jättemysigt!!
    Ända tills Emil säger ooops och ALLA TRE känner hur vått och otrevligt det blev!!
    Emil hade kissat ner sig! Vi höll på med toaträning och han hade glömt av att han inte hade blöja!

jag tänkte att nu är det kört, nu åker Tomas hem och hör aldrig mer av sig, men lugnt och stilla gick han och bytte om och slänggde allt blött i tvätt maskinen. Det var ju himla bra tyckte jag!
    Men när vi tog ut tvätten så hade hans byxor gjort mina byxor missfärgade, och då var det hans tur att skämmas!!
    Men det var väl inget jag brydde mig så särkilt mycket om.

Den dagen kommer vi aldrig att glömma!

• LindaoEmil

på tal om gravidkräkningar!! jag jobbade i en delikatessavdelning i en mataffär! redan där var lukterna emellanåt för mycket för mig, men det gick bra!! men en dag hade charken sågat i ben (luktar apa) så jag sprang ut för att få frisk luft!! tyvärr ligger mcdonalds brevid parkeringen där jag sprang ut och fritöslukterna gjorde att jag fick tömma magen i ett buskage!
    där står jag och ulkar en stund, ställer mig upp, torkar mig om munnen, vänder mig om och ser en minibuss full av människor som trycker sig mot rutorna och ser allmänt äcklade ut av det de nyss såg!!
    det var en högröd linda som gick därifrån!

Svar på tråden Detta var pinsamt...