Detta var pinsamt...
Ja jag har oxå gjort en väldigt pinsam grej.Det var för 6 år sedan.Jag var 18 år gammal och hade haft min första fina bil i ett par månader.Det var en gammal peugeot 205. och låsen på den var trasiga så den gick inte att låsa.Denna dag skulle jag och min lillasyster åka in till stan o shoppa.Det var 5 mil ifrån där jag bodde.Men precis innan vi skulle gå blev jag jättekissignödig och sprang in på dass.Och sedan spolade jag med handen jag hade bilnyckeln ioch vips så tappade jag ner nyckeln i toaletten precis när jag spolat.Och iväg försvann den.... snopet och det var den anda nyckeln jag hade.
Så det var bara att säga till min syster att det blir ingen shopping idag för bilnyckeln är på reningsverket!!!
Och det var ganska pinsamt också när jag åkte till verkstaden där jag köpt bilen för att be honom att byta tändningslåset. Han frågade mej om och om igen om jag inte kunde leta reda på nyckeln för det var både krångligt och dyrt att byta låset.Så tillslut sa jag som det var och gissa om killarna på verkstaden skrattade!!!
oj oj oj