• Fideli

Detta var pinsamt...

Jag hade köpt en ny kjol för jag och min älskling skulle på födelsedagsfest. Kände mig så där riktigt fin. På vägen till festen skulle vi bara in i ett varuhus och köpa med en blomma. Det var långa köer och vi blev stående ganska länge, tyckte nog att det var ganska många, särskilt män, som spanade in mig men jag brydde mig inte så mycket eftersom jag kände mig ganska snygg just den dagen.
    Väl ute på parkeringen går min kille bakom mig och lägger av en riktig busvissling. Wow, den är verkligen läcker den där kjolen, säger han. Känner mig väldigt smickrad.
    Vi kommer fram till festen och efter middagen behöver jag gå på toa. Märker då till min fasa att jag har knäppt kjolen, som var av en sk "omlottmodell", helt fel så att hela ändan saknar tyg!!!! Fy, vad pinsamt, inte konstigt att alla tittat.
    Frågade min pojkvän varför han inte sagt något när han nu sett det men han hävdade bara att han trodde att den skulle se ut på det viset.

• Fideli

En kul sak hände för ett tag sedan....
    Min man hade varit och köpt nya boxerkalsonger som han ville manekänga för mig. Ganska snygga faktiskt, svarta med den lite festliga texten "forward" och "backward".
    Nu till det roliga; han hade råkat ta på sig dem bakochfram så att texten inte stämde alls! Gissa om jag skrattade. Han måste kännt sig totalt intelligensbefriad och inte alls så sexig som det var tänkt.

• Fideli

Ännu en kräkhistoria:
    Jag var nygravid och lunchade på Konsum-restaurangen, kände hur kaloppsen växte i munnen och hur det blev svårt att svälja. Så plötsligt kräker jag rakt ut över hela bordet och tallriken. Personalen kommer rusande och undrar hur det är fatt. "Det är ingen fara, jag tyckte bara att köttet var lite segt" säger jag och försöker mig på ett leende.

Svar på tråden Detta var pinsamt...