• Sharooon

Detta var pinsamt...

Har en som jag och min gubbe hörde i kassan.
    Framför oss stod en fin Dam A'la Östermalm och hade köpt godis åt sin lilla vovve varpå kassabiträdet som bryter på polska (eller d.y.l) börjar prata om sina katter och berättar om den minsta kissen som går under namnet Horungen!!! Varpå fina damen försöker se ut som hon inte hörde och jag och gubben vet inte riktigt var vi ska ta vägen!!
    Hon menade förståss Hårungen för den såg ut som en lite Horboll (hårboll)
    enligt henne...Vi garvade helt hysteriskt när vi lämnat kassan

• Sharooon

En pinsam anekdot från mig var den ggn jag satt brakförkyld på överfylld T-bana i rusning och kände hur snoret började rinna och försökte hålla tillbaka och fick en rejäl rethosta som blev värre av att jag grävde som en besatt i handväskan efter halstabletter och näsduk, fick tag på nåt vitt papper och upp med det till näsan och skulle snyta mig mitt i hostandet då jag ser att det inte är ett papper jag har i ansiktet utan ett TROSSKYDD!!!
    Ännu mer panik och högröd i fejset febrilt grävande efter PAPPER!!!
    Vilken pärs....

• Sharooon

Petra pontus mamma förlåt att jag garvar men historien är bara för mycket sen att behöva vara mitt upp i den är en annan femma!

Har en vännina som gjort exakt! samma bussresa och rundvandring bland pyramiderna totalt nerspydd och utan ombyte!!!

Hennes dotter blev sjuk på bussresan 4 år gammal sitter och klänger i sin mors knä med ansiktet mot hennes och kaskadkräks ett antal ggr, inga spypåsar, ingen luftkonditionering och dessutom såldes INGA souvenirs T-shirts den dagen så det var samma där, hon fick vandra nerspydd genom pyramiderna!

En VARNING! är på sin plats...Res aldrig till Egyptens pyramider!

• Sharooon

Kan ju bjuda på den här då, är ett antal år gammal.

Tänk er Stockholm nånstans vid Pridefestivalens förberedelse,
    Jag och två vänner glider in på mysigt röjjigt hak i stan och WoW! så många fräschingar!!

Givetvis spanar jag in en riktig pudding och glider upp vid hans sida och försöker få lite spontan kontakt.
    Totalt ointresse? VA?
    Försöker igen och fullkomligt limmar fast mig vid killens hals och försöker få till en liten kram, påpekas att det var ett tag sen jag var nykter
    omdömet borta osv, ni vet...

Mina vänner ser ut att ha väldigt roligt och tittar åt mitt håll.
    DÅ upptäcker jag mitt stackars offers POJKVÄN!!!
    stå bakom, vilket han tydligen gjort hela tiden och jag som INTE fattat att killen var gay.

Försöker på nåt snyggt vis be om ursäkt och babblar på att han var så snygg och inte kunde jag tro han var gay osv osv
    Borde kanske inte försökt ta mig ur den sitsen....borde kanske inte varit så envis och hängt kvar

Det har jag fått höra ett antal ggr kan jag säga och nu bjuder jag er på den pinsamma historien...för nu är det inget annat än history

• Sharooon

Hmmm! ska jag våga stå för denna pinsamma händelse?
    OK då kör vi....preskiberad då detta hände då jag var blott 18

Var på ett jättehäftigt disco på Djurgården och i baren jobbade en döläcker kille som jag spanat på länge...
    Satt längst in vid ett bord, vi var ett sällskap på ett gäng tjejer.
    Skulle resa mig men kom ej förbi, varpå jag ställer mig på stolen och ska kliva över min kompis som lägligt då slänger sin öl i bordet varpå ölen skvätter upp under min kjol och det blir blött vill jag lova!
    Ingen hör när jag ropar efter papper då jag med ett jättekliv lyckas ta mig ner på golvet rusar till baren och skriker:
    Fort! ge mig papper, det rinner mellan benen på mig!!
    Varpå han flinande kastar åt mig ett gäng servetter och utbrister Vad är det som rinner??????!!
    Tror ni jag dog då eller!!?

Svar på tråden Detta var pinsamt...