• Ebbiz

Detta var pinsamt...

Detta hände mig förra året på planet på väg hem från en utlandssemester:

Jag var otroligt trött och planet hem var lite försenat! Eftersom vi varit utomlands så hade jag bara ett linne på mig och jag hade stoppat ner en långärmad tröja i handbagaget som jag la i facket ovanför min stol!
    På planet var det ganska kallt, dels pga aircondition och dels pga av att man kom utifrån värmen in på det kalla planet!
    Efter någon timme serverades maten. Det tog dock väldigt lång tid innan brickorna hämtades igen och eftersom jag var så himla trött och frusen så klämde jag fast mina händer mellan låren, under det nedfällda bordet och somnade!
    Rätt som det var så ryckte jag till ( sådär som man kan göra precis när man somnar och drömmer att man faller typ). Upp for mina armar under bordet så att allting flög över halva planet, bricka, tallrik, glas och diverse matrester....!!! Matresterna hamnade för övrigt på en äldre herre i stolen framför mig!
    Min syster och sambo tittade förvånat på mig (som var lika förvånad - och omtöcknad) och syrran utbrister:
    "Men varför gjorde du så där??!!"
    Vad skulle jag svara på det ? Jag skämdes som en hund och var tvungen att krypa runt på golvet och samla ihop alla grejor jag kastat runt mig!
    Dessutom var jag ju tvungen att be den mindre glada, äldre herren i stolen framför, om ursäkt för att jag kastat mat över hela honom!!!

Snacka om att jag skämdes! Och inte vågade jag somna igen heller !

• Ebbiz

Petra Pontus mamma: Fy så hemskt! Jag kan inte ens skratta för jag tycker så himla synd om dig! Vilken jäkla mardröm...*ryser*!!!

Svar på tråden Detta var pinsamt...