Inlägg från: PrincessOfIce |Visa alla inlägg
  • PrincessOfIce

Detta var pinsamt...

Jag har en resemardröm liknande Petra Pontus mammas historia..
    Var i Turkiet på semester tillsammans med min pappa, lillasyster och hennes mamma (lillasyster är halvsyster)..
    Klantarna på Hotellet anordnade en kväll med BARA mexikans och sydamerikansk mat vår sista kväll och självklart så blir jag taskig i magen av den buffén och vi som ska åka 6½ timme till flygplatsen i en buss och sen flyga hem till Sverige..
    Vi satt och väntade på att bussen skulle dyka upp och så kände jag att jag var tvungen att gå på toa och sk*ta och råkade precis som Petra ut för sprutlackering av toa samt att jag sket på mig..
    Fick linda in mina trosor som jag snabbt hade lyckats skölja av och linda in i en sån där santitetspåse för bindor samt papper runt om och smög tillbaka ner till foajen där alla fortfarande väntade på bussen och smög ner paketet med trosorna i min väska och letade rätt på ett par nya trosor att sätta på mig... Men innan jag lyckats få på mig trosorna så sket jag på mig igen! Mitt i foajen bland alla gäster och personal på hotellet..
    Jag fick springa upp till toaletten igen och avsluta ärendet där..
    Fick en massa blickar på mig både när jag kom tillbaka och under hela resan till flygplatsen..
    Det blev ett par Sittningar både på flygplatsen och på flygplanet och sen även på Arlanda..
    Låg jättedålig i 2 veckor senare med mega diarré...
    Som tur var så var inte jag gravid just då...

Svar på tråden Detta var pinsamt...