• Sunray

Detta var pinsamt...

Jag har gjort så många klantiga saker i mitt liv.

Min sambo och jag var på cypern och fick ett äldre engelskt par som grannar. De var helmysiga och vi blev bjudna dit på en drink.
    Tyvärr var jag redan överförfriskad så drinken hamnade i fel ben.
    Fick rusa in på toan i vårt rum och kräkas. Tyvärr var väggarna tunna och sambon berättade sedan i efterhand att de hört allt.
    Jag återgick iallafall till bordet och drinken och försökte spela nykter.
    Vi bestämde oss för att gå ned till restaurangen för att äta lite. Jag tänkte att mat kanske vore bra för mig. På vägen ned dit trillade jag rakt in i en buske och gubben och min sambo fick hjälpa mig upp.
    Så det blev raka vägen till sängen. Dagen efter vid poolen så flinade gubben bara åt mig och blinkade menande åt min enormt stora vattenflaska som jag satt och halsade ur.

Jag har också varit med om en sådan där typisk GötaKanal grej.
    -Håll in båten! Håll in båten!
    -Men jag gör ju det. Plums!

En annan gång var jag och ett par vänninor ute. Vi fick åka in till stan med en kompis som körde oss i hans van. Det var lite svårt då vi alla tre satt där bak i utrymmet där han brukade försvara saker han använde till jobbet. Nu var det tomt och vi fick bäst hålla i oss så gott det gick.
    I en kurva så snubblade jag till och trillade rakt fram. Hamnade med ansiktet väl placerat mellan min vänninas ben. :)

En gång på jobbet fick jag så ont i magen och rusade till första bästa toalett och kräktes. Ingen hade sett det så jag pustade ut.
    Problemet var bara att den var sönder och det gick inte att spola undan spyan. Hu, fick panik och försökte febrilt komma på vad jag kunde göra.
    Det var lunchtid så det var ganska folktomt. Tog min papperskorg och fyllde den med vatten i köket och skulle kuta iväg till toan för att hälla på vattnet.
    Naturligtvis dyker chefen upp och ser helt frågande ut.
    -Ska du vattna blommorna?
    -Ehhh..

Svar på tråden Detta var pinsamt...