• Suzanna

Detta var pinsamt...

Icapika: Jag skrattar sönder mig!!!!!!

• Suzanna

Min storebror gjorde bort mamma när han var liten. Han var runt tre år och satt i vagn, och var på posten med mamma. Plötsligt kommer det in en annan mamma med vagn, och i den sitter en liten pojke som hade någon slags utvecklingsstörning. Den lille pojken satt där i vagnen och ryckte i sina ofrivilliga rörelser och först stirrade min bror bara på honom. Men sen kollar mamma ner och där sitter han och härmar den lilla killen, bara att han gör det 10 gånger värre! han rycker och vrider sig och gungar fram och tillbaka i vagnen. Snacka om att mamma skämdes och inte visste hon hur hon skulle förklara då och där för min bror, framför den här pojken och hans mamma, att pojkern var sjuk och att man inte ska härmas på det viset... Hon höll på att dö tillslut...

En annan rolig grej var min kusin som försvann hemifrån när han var i 4-års åldern. Han återfanns hos grannarna i hyreshuset bredvid, där dom hittat honom naken i trappuppgången. Han hade även med sorglig stämma upplyst sina grannar om att inte fick någon mat hemma och att han var så hungrig så att han höll på att dö......fyyyy vad pinsamt för min moster

Svar på tråden Detta var pinsamt...