• Monsa

Detta var pinsamt...

Hörde ett ljud i sovrummet och jag tänkte jäkla granne nu håller hon på och borrar där uppe igen, jag hörde bara ljudet i sovrummet och hade en väninna där som oxå hörde och vi tyckte det var fördjäkligt att hon skulle borra så....Hade plockat ner några tjocka tröjor ur garderoben.
    I alla fall så fortsatte det men jag kunde inte höra det i trappen utan bara i sovrummet (väsdigt lyhört annars och det borrade ju högt i sovrummet) och kunde inte begripa hur hon bar sig åt för att borra så...sen kom jag på vad det var.*s*
    Det var min lilla kompis som jag tydligen stött till på något sätt när jag var å rotade i garderoberna så den hade gått igång, inte konstigt att det var ett borrande ljud i mitt sovrum i garderoben och ingen annan stans*s*.

• Monsa

Min kille hade sovit över och jag hade vart uppe en runda och skulle gå å lägga mig igen, vi sov ganska så länge och min mamma hade gapat på mig om att jag skulle gå ut med hundarna , undrar om det inte var det jag vart uppe å gjort, i vilket fall så tar jag av mig och ska krypa upp i sängen och hade bara trosor på mig och hon stormar in å skäller och säger: Ja å mina gamla trosor har du på dig med!
    jag skämdes ska jag säga och kan tillägga att det var trosor hon inte använde, skitsamma jag skämdes ju som en hund för min kille kan jag säga...

Svar på tråden Detta var pinsamt...