Detta var pinsamt...
*knuffar upp* den här tråden FÅR ju bara inte glömmas bort =)
*knuffar upp* den här tråden FÅR ju bara inte glömmas bort =)
får väl själv bidra med en historia då =)
min kära pojkvän hör till skaran enormt blyga människor, i alla fall precis när man lärt känna honom, därav följande historier.
I alla fall, historia 1: Första gången han var och hälsade på hemma hos mig (vi var då 16 och 18 år gamla) så skulle vi sitta på min säng och prata. Min pojkvän är kampsportare, så han hade några glansiga byxor, kickboxingbyxor tror jag att det är, och jag hade glansiga satinsängkläder. Han tyckte att det var VÄLDIGT pinsamt att inte kunna sitta still i sängen, så fort han försökte så gled han ju iväg =)
Historia 2: Hemma hos min familj så har vi ALLTID sprungit runt halvnakna eller helt nakna, exempelvis till och från duschen och så. Ingen av oss är direkt blyg, så toalettdörren står oftast öppen om någon duschat eller sitter på toa. Men när min stackars pojkvän (det här var också i början av vårt förhållande) kom och skulle hälsa på, så lärde sig min mamma att stänga och låsa dörren. Pojkvännen skulle väl antagligen gå på toa, så han öppnar bara dörren på vid gavel, och där står min mamma, helnaken!! Jag vet inte riktigt vem som blev mest rädd, men min pojkvän var i alla fall ganska blek om nosen när han kom upp på mitt rum =).
Dock var det här varken den första eller den sista gången min mamma näckat för folk...
*knuffar upp* denna tråd FÅR ej glömmas bort