• Axelandra

Detta var pinsamt...

Ha ha... Har haft en kul stund nu när jag läst alla pinsamheter. Jag kan bidra med en i efterhand kul grej som hände mig förra sommaren.
    Jag och min syster skulle till ikea en dag i sommras. Min syster hade precis fått sitt körkort dagen innan och kände sog lite osäker vad det gällde att parkera. Det ska nog gå bra sa jag (som själv inte har tagit körkort än...) när vi svängde in på parkeringen.
    Fullt med bilar men vi hittade en ledei parkering intill en bil med husvagn.
    Syster kommer fel och efter mycket kniksande har vi grannens bils backspegel inne i vår bil genom ett öppet fönster! Jag får ta mig ut ur bilen och med skam gå och fråga om det finns någon som är bra på att parkera på parkeringsplatsen. Syster satt fast i bilen och fick sitta där snällt tills jag kom och kunde ta ut hennes 1 åriga dotter som satt i barnstolen där fram. Sedan kravlade hon sig ut och en man jag raggat upp klätrade in och redde ut situationen. Saken hör till den att vi och vårt dilema hade blivit folkfest på parkeringen och gissa om man skämdes....

Svar på tråden Detta var pinsamt...