• Anonym

Detta var pinsamt...

Har lyckats fisa så att väggarna till den lilla toaletten skallrade och det ekade i hela lägenheten hos en kille som jag sov hos för första (och sista) gången.
    Det var alldeles tyst i lägenheten, mitt i natten och jag har nog aldrig pruttat så högt någonsin! Förmodligen hördes det nästan till grannarna så jag kunde heller inte tänka att han nog inte hade hört, för det gjorde han definitivt....

Hade det funnits ett fönster att hoppa ut genom så hade jag gjort det.

• Anonym

En gång mötte jag en kille på krogen som jag följde med hem och dessvärre var jag både överförfriskad och lessen och resultatet blev att jag hela natten låg och grinade och snorade ner hans säng!
    Tror ni puddingen ringde mig för en ny date?....NOPE!!

I nutid älskade killen och jag under min förkylningsperiod varpå jag började snora och hosta med rosslig stämma och "grabben nertill" slaknar och killen säger att jag låter som "fyllsivan" fullast på stan och klarar inte av resten av akten!!

Och allt berodde på mitt snor i båda fallen

• Anonym

Jag, min syster och syrrans dåvarande kille (engelsman) var och badade på hotellet där de bodde och jobbade (i england). Så småningom var det dax för bubbelpoolen där det redan satt två fina äldre damer med nylagt hår. Av nån anledning skulle killen klättra/gena över kanten på poolen. Det ville sig inte bättre att han snubblade och landade som när man gör bomben mitt i poolen så att vattnet stänkte ner damerna riktigt ordentligt!
    Deras hår var inte lockigt längre, utan tämligen rakt och klistrat mot skallen... (För att inte reta upp damerna ytterligare var man ju dessutom tvungen att hålla inne med skrattet!)

• Anonym

En lite äcklig historia....

Jag var nog ca 12år och hade inte fått min mens ännu, men jag hade rikliga fytningar och andvände trosskydd och bara detta tyckte jag var pinsamt på den tiden, så för att ingen skulle upptäcka trosskydd i papperskorgen på toa så spolade jag ner dom i toaletten.

Till detta hör att jag växte upp på landet och vi hade egen avloppsbrunn. Jag hade avtalat att träffa en kompis och är precis på väg att cykla dit när min pappa medelar att det är översvämmning i avloppsbrunnen och att jag minsann får gå ner och ta reda på det som ligger där nere.... Det visade sig nämligen vara så att allt annat hade lösts upp i brunnen och bara var som en slemmig gegga och det enda som inte lösts upp var mina använda trosskydd som låg utspridda över ett ganska stort område.
    Det var ju bara att bita ihop och börja plocka upp, hur pinsamt det än kändes att bli påkommen med detta. Som pricken över i ringer dessutom min kompis och undrar vart jag har tagit vägen och min lillebror som svarar i telefonen medelar sanningsenligt att "jag" är nere vig brunnen och plockar trosskydd!

Det är ju så dumt egentligen, men det känns fortfarande pinsamt när jag tänker på det!

• Anonym

En fd. pojkvän (nedan kallad X) till mig har berättat en pinsam historia om ett "one-night-stand" som han hade i sin ungdom.. Historien är sååå äckligt pinsam att jag knappt kan skriva ned den utan att rodna..
    Hur som helst (inget för äckel-magade):
    X hade varit ute på krogen och lyckats få med sig ett "kvart i tre-ragg". Båda var nog bra på lyset men ändå sugna på lite roligt under täcket. De dråsade i säng hos X, som började med sina förförarkonster. Efter s*x på alla sätt och vis i omöjliga och möjliga ställningar så kommer de på att lite an*l-s*x skulle vara mysigt. X tycker att det hela är såå ljuvligt att han kommer medans han är inne i tjejens bak.
    De båda somnar skönt efter de akrobatiska övningarna.
    På morgonen vaknar X av en olidlig stank.
    Tjejen är borta. Men hennes kläder ligger kvar på golvet. Hmm..
    X ligger kvar och funderar på om hon kanske sitter på toa och stanken kommer därifrån. Men nej.. helt plötsligt så inser han att stanken är FÖR intensiv för att komma från toaletten. Han tänder lyset i sovrummet och ser att hela hans säng, vägg och delar av golvet är täckt i diarré.

Tjejen hade dragit på momangen.. utan kläder. X skurade väggar, golv och säng i daaagar. Men klagade i flera veckor på bajslukt!

Bläääää... (jag sade ju att det var äckligt)
    (Stackars tjej!!)

• Anonym

Kommer med en till..

Det var en sommardag på stranden när jag var 16-17 år nånting och jag var med syrran och mamma och solade och badade. Bakom oss låg några snygga killar, lite äldre än mig. Så småningom var det dax att packa ihop och klä på sig, och när jag då ska kränga på mig shortsen (stående) lyckas min ena fot fastna i byxlinningen. Det slutar förstås med att jag enbent och med händerna runt linningen störtar framstupa ner i sanden och ligger där med rumpan i vädret typ.. Där försvann min "coola image"..
    (gissa om syrran skrattade, och fler med henne skulle jag gissa på..)

• Anonym

Här kommer en till.
    När jag gick i gymnasiet åkte jag buss dit. Resan tog ca 1 timma. Som vanligt somnade jag på vägen hem. Jag drömde att jag hade nått i munnen som jag skulle spotta ut. jag vaknade förskräckt av att jag spottade rak ut. På sätet framför mig. Killen som satt bredvid mig kunde inte sluta stirra. Och jag blev pionröd .

En annan busstur hem trodde jag att min kompis satt bredvid mig. jag somnade som vanligt och när bussen gjorde en kraftig sväng grep jag tag i hennes lår för att inte trilla av sätet. Men det var en främmande kille jag hade grabbat tag i. Killen var nästan lika generad som jag.

• Anonym

Mitt bidrag är OTROLIGT pinsamt, och om ni är känsliga så kolla bort!

Jag och min nuvarande sambo hade träffats i kanske två tre månader, och dagen innan hade vi varit på fest. Jag hade blandat rätt mycket olika slags likörer och annan dricka och dagen efter kände jag mig inte kanon i magen. Vi skulle gå hem till mig och det var väl runt 21 tiden, men när vi gick så kände jag att jag fick jätteont i magen och blev akut bajsnödig. Försökte att låtsas som ingenting, men tillslut gick det inte, och jag fick springa in bakom ett par buskar och skita! Självklart med tillhörande ljudeffekter! Pojkvännen tyckte att det var hysteriskt roligt, men jag har lyckats behålla honom trots den incidenten. Han drar upp den ibland, och det är inte speciellt roligt för mig, vill helst glömma det hela!

• Anonym
    Nej... jag behöll ju som sagt killen! Kan inte fatta hur dock...
Svar på tråden Detta var pinsamt...