Nu blir jag nervös....
Jag var 18 år, vi var ett gäng i Sälen å partajade...
(alltså det här e såååå pinsamt)
Jag vaknar upp dagen efter första kvällen. Allt e tyst o lugnt å jag tänker att "fasen va kul det var i går." Å jag kände inte av någon ångest, var inte särskilt bakis osv osv..... Ligger där i sängen o är allmänt nöjd. Sedan var det som om en stor boxarhandske kom ur väggen å smällde till mig, för DÅ mindes jag. Helvete...shit....men gud ...nej!
Vi hade varit på en krog där ett ganska välkänt rockband spelade. Efter spelningen så minglade de runt bland kroggästerna. Trummisen o jag började prata. SÅÅÅÅÅÅ SNYGG!!! *dregla*
Vi stod i en stor hall som var innanför entrén, det var massa med folk i rörelse eftersom garderoben, toaletterna osv fanns där. Han o jag står mitt i och pratar. Å han la in värsta stöten, å jag tänkte, fasen det här går ju bra. Märk väl : Han var så snygg! Så jag körde ju den "lilla halvt intresserd-stilen" och det verkade gå hem, ha ha... Resten av bandet sitter utmed väggen en bit i från. Jag går på toa och trummisen står kvar o väntar när jag kommer ut. Vi står o pratar i 5-6 min till och plötsligt knackar någon mig på ryggen. Det är basisten i bandet, som lite fint säger att:
*harkel* Jag tror att det är nåt med din kjol, den ser ut att sitta lite knasigt.
Jag förstår ju vad han menar, jag hade ju vart på toa 5 min innan och lite diskret kände jag med armen, å kände att kjolen hade lixom fastnat i strumpbyxan där uppe, så rumpan var lixom.....bar! Men full & dum som jag var med värsta snygga killen framför mig så vägrade jag bjuda på att skämmas ihjäl inför dom, så jag övertygande:
- Nej nej den ska vara så!
Han: - Ehm, nej det ska den nog inte!
Jag: - Jo det ska den....
Så han gick ju tillbaka o satte mig.
Å där stod jag kvar, med ryggen mot entrén, garderobskön, vakterna och alla andra och visade hela rumpan MED strumbyxa på o det är ju inte vidare sexigt.
Jag stod väl kvar i 2 min innan jag bara var tvungen att kila in lite snyggt i sidled, till toan och fixa till det. Sedan gick jag ut igen.
Å TRO DET ELLER EJ, killen e kvar å han blev ju inte mindre PÅ.
Bandet ville med till vår stuga på efterfest men vi hade så kul så vi ville ju inte gå. Så efter flera försök så gav de faktiskt upp, he he....
Jag rusade upp ur sängen och tog på mig kjolen å strumpbyxerna för att kolla HUR ILLA DET EGENTLIGEN var.....
Och det var ILLA!!!!! Dessutom hade jag string på mig...La la la laaaaa...
Det är det ÄNDA riktigt pinsamma jag har gjort. Men jag tröstar mig med att trummisen o resten av bandet tyckte vi var så roliga o riktigt tjatade på att vi skulle gå, och vii bara ville vara kvar å parta o snacka med folk. DET ÄR GIRLPOWER!!!