• fnys

Crescent barnvagn

Jag har fastnat för Crescent barnvagnar men kan inte hitta någon som har varken för eller nackdelar att säga om denna vagnen.
    Kan någon hjälpa mig?

• Svar på tråden Crescent barnvagn
  • ab mamma

Vi har en logic och är jättenöjda. Det jag oroatr mig lite för är hur vår son ska passa i vagnen när han blir längre...Men enligt måttabellen ska det inte vara några problem.

Jag tror personligen att crescent är ganska rädda om sitt varumärke så de vill nog inte göra någon skit. Men sedan har man ju olika krav på vagnarna antar jag. Vi är i alla fall nöjda...

• MysM

Har hört att crescent är mer än vad kvaliten är, den är inte den bästa. Har själv haft en crescent logic, vi köpte den helt ny, hade den en månad sen fick jag nog, däcket krånglade framdäcket var trögt att svänga med¨, den var klumpig trång o svår att köra med i snö, jag skulle inte rekomendera dig att köpa en crescent. Efter min iaf skaffade jag mig en emmaljunga cangaroo oxå en trehjuling, vilken lättnad hur enkel som helst att sänga med o lätt som en plätt väger endast 9,8 kilo

O o William 070415 o O
  • barnpryl

Jag har sålt Crescent nu i 1 år i min affär och även på min webshop.
    Jag har haft många kända märken bl.a Urban Jungle. Men den här vagnen är jag mest nöjd med av alla vagnar jag har sålt. Trehjulingen Edge har dom tagit bort från sortimentet nu i 2008. Det var bra , tycker jag. Den var väldigt snygg men den hade en obalans som var ganska märkbar. Classicen är en helt suverän vagn, mycket bra kvalitè. Lätt att köra och hantera.
    Dessutom är agenten utomordentligt bra att ha att göra med. Det är viktigt! Är det något man skulle behöva fixa till eller få hjälp med så är det aldrig något problem.
    Nu har jag inte varit i behov av hjälp med någon Crescentvagn än, men dom säljer ochså Hoco som jag har i mitt sortiment. Den hade några problem med hjul och axlar, men det fick jag nya hjul med axlar till alla som behövde det direkt utan dröjsmål. Det är andra takter än med den dyra och kända Urban Jungle t ex. Där får man vänta minst ett halvt år innan någon hjälp med reklamationer infinner sig.
    Lycka till med barnvagnsköpet.

• AndersLi

Måste medge att jag fallit platt fall för serien Crescent Diva.

Det är kombinationen av cool-het och transformer-funktionerna. :) 

• Mysmamma70

Vi har en M300 (har utgått ur sortimentet) som vi köpte förra året och är jättenöjda med

~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter BF 101225 ~*~♥~*~
  • GunnarGunnar

Ok. Transformerfunktionen verkar vettig för att lättare få in ekipaget i hallen. 

Svar på tråden Crescent barnvagn