• eiramhans

Bästa bilstolen till en Citroen C4

Har sett mängder med frågor kring val av bilstolar men inte lyckats hitta någon som svarar på just min. Därför skriver jag ytterligare en sådan fråga. Befinner oss mycket i Spanien och tvingas köpa en bilstol härifrån (finns inte bakåtvända stolar här). Det vi söker är en stol till vår snart 10 månader gamla dotter. Ska naturligtvis sitta bra, säkert och just nu har vi en Citroen C4. Kom gärna med förslag!

TACK!

• Svar på tråden Bästa bilstolen till en Citroen C4
  • Joico

Det är nog lite svårt för såna som inte bor i Spanien att svara på den frågan, vet ju inte va de finns för stolar där :p

• eiramhans

Jag kanske ska tydliggöra att vi tänker köpa en bilstol från Sverige, saken är den att vi inte kan prova den i vår bil eller med vår dotter i (då vi just nu är i Spanien). Därför tänkte jag kolla av om det finns någon med samma typ av bil och som varmt kan rekommendera en viss stol. (Hade varit en lite väl stor utmaning för er att "gissa" på hur spanska bilstolar är )

Någon som kan tipsa!!!

• Joico

Ahaa jag är nog lite trög, ber om ursäkt. Ja det hade nog varit en lite stor utmaning att gissa spanska stolar, haha.

Jag har tyvärr inget svar till C4an, jag kör C3 den är ju lite mindre. Har haft en Akta DuoFlex XTP i, men som sagt inte samma bil. Hoppas någon annan svarar

eiramhans skrev 2008-01-23 08:21:20 följande:
    Jag kanske ska tydliggöra att vi tänker köpa en bilstol från Sverige, saken är den att vi inte kan prova den i vår bil eller med vår dotter i (då vi just nu är i Spanien). Därför tänkte jag kolla av om det finns någon med samma typ av bil och som varmt kan rekommendera en viss stol. (Hade varit en lite väl stor utmaning för er att "gissa" på hur spanska bilstolar är)Någon som kan tipsa!!!
Svar på tråden Bästa bilstolen till en Citroen C4