Hur länge ska jag använda Dr Brown?
Har en son på 4 månader som jag har gett ersättning sen födslen. Jag har från första början använt Dr Browns flaskor. När kan man börja byta ut mot ngn annan flaska?
Har en son på 4 månader som jag har gett ersättning sen födslen. Jag har från första början använt Dr Browns flaskor. När kan man börja byta ut mot ngn annan flaska?
Prova, vi använder våran än o sonen blir två i Mars. Bara för den är så bra att den är bred så det går att hälla i pulvret i flaskan.
Vi bytte från Avent till Medela för en månad sen, när mina pojkar var 5 månader, men hade jag vetat tidigare vilken skitflaska Avent är hade jag bytt mycket tidigare. Det var inga problem alls, de accepterade den nya flaskan direkt.
Om jag var du skulle jag byta från Dr Browns så fort som möjligt, för de är av samma skadliga material som Avent: www.familjeliv.se/Forum-3-187/m28352517.html
Kram!
Sluta aldrig med den! Den är överlägsen. Jag är expert-provade alla flaskor, och min dotter rapade och hickade. en matning tog evigheter för hon blev så trött av att äta. Med Dr brown sa det slurp på nolltid.
Använd den hela vägen- det finns ju olika hålstorlekar på nappar!