• Anonym (konstigt)

Min man kissade på sig i natt...

ja ni läste rätt...

Först trodde jag att det var ett skämt. Men herregud tänkte jag, det är väl sonen. Men icke. Min man är 30 år och detta har aldrig hänt. Han skäms som en hund (nästan så att jag skäms lika mycket för hans skull).
    Kan ju inte låta bli att undra hur man kan kissa på sig som vuxen utan att vakna av det?!

• Svar på tråden Min man kissade på sig i natt...
  • Anonym

han kan ha drömt att han kissade...det har jag gjort 1 gång och jag e vuxen!

• Mickis74

Kan ju räcka med att man sover väldigt djupt och drömmer att man pinkar....

• Anonym (kissnödig)

Det har hänt mig en gång i mitt liv när jag sov över hos min kille. Jag var 17 och skämdes som faaaaaaaaaaaan. Jag trodde jag var på toa. Drömde nog att jag kissade, Sådär halvt vaken...har aldrig hänt sen dess.

• Mysanpysan

Man kan ju drömma att man går på toaletten och sover man så djupt så kan man tro att man sitter där och kissar på sig.
    Det händer nog många fler än man tror.
    Jag förstår pinsamheten för både dig och din sambo.
    Men det är nog som vilket missöde som helst för vem som helst.

• Anonym (Thess)

Stackare... Kan vara prostatan.. Om det händer igen be honom uppsöka läkare. Förmodligen bara att han drömt att han gått på toa

• Anonym

Har han varit sängvätare som barn så e de vääldigt vanligt att de kan hända enstaka gånger även som vuxen..

Han ska absolut inte skämmas!! Det kan hända precis vem som helst!!

• Anonym (konstigt)

Åh tack för era svar.

Jo det var precis så jag oxå försökte lugna honom i morse, stackarn.
    Men samtidigt blir man ju liiite orolig. Tänk om det nåt fel?!

Usch jag förstår inte varför JAG skäms så...men när vår son frågade varför det var blött i sängen fick lillasyster den skulden men man kan ju inte gärna säga som det är.

• Anonym (Kvinna)

Pinsamt som f*n men det hände mig i somras och jag ä 30 år..  Det kan ju alltid hända olyckor.

• Anonym

Både en kompis till mig och min sambo har gjort det. Min kompis berättade att hon drömde att hon gick på toa. Tror inte alls det e något konstigt.

• Birgitta2

Anonym (konstigt) skrev 2008-01-22 13:35:26 följande:

Åh tack för era svar.Jo det var precis så jag oxå försökte lugna honom i morse, stackarn.Men samtidigt blir man ju liiite orolig. Tänk om det nåt fel?!Usch jag förstår inte varför JAG skäms så...men när vår son frågade varför det var blött i sängen fick lillasyster den skulden men man kan ju inte gärna säga som det är.
    Om NI skäms för att nån av er kissat i sängen, hur skall inte grabben känna då när han gör det nån gång? Skylla på dottern? Det är väl bara att erkänna att "pappa drömde att han satt på toaletten, och så gick det som det gick". Har nog hänt alla. Många vaknar när första droppen kommer men långt i från alla vaknar.
Svar på tråden Min man kissade på sig i natt...