• måntroll

nån som vill rekomendera en bra skötväska

• Svar på tråden nån som vill rekomendera en bra skötväska
  • hatte

Gillar Emmaljungas!
    Bra fack o färger!

Älskade Alicia...
  • Alle

Har en Allerhand som är suverän! Massor av fack och snygg

Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • Dancia

Babybjörns hårda väska är jättebra. De har ett skötunderlägg och en massa fack för blöjor, kläder flaskor och burkar. Flaskor och burkar står stadigt eftersom väskan har hårda kanter. Den har också fack som är "isolerade" så man kan hålla flaskor kylda eller varma.

Den kostar runt 700 kr att köpa ny, men det finns många som säljer nästan oanvända och även helt nya på blocket och tradera billigt.

• Prinsessan Viktoria

BabyBjörn Skötryggsäck Active har vi köpt.
    Anledningen till att vi valde en ryggsäck är för att det känns mer praktiskt.
    Kan både bäras på rygg och sättas fast på vagnen....

sök på google får du se hur den ser ut, vi köpte en röd svart.

Vi har en Oliver i min mage=)...BF 2008 04 17...
  • mistryrose

Jag rekommenderar skip hop dash. Den är både bra och smidig och dessutom snygg.

• måntroll

den ska vara i svart, för jag har beställt en svart barnvagn

• LinnSann

Jag har haft Emmaljungas skötväska, tyckte inte den var speciellt smidig. Rekomenderar oxå skip hop, köpten en sån i carmo-färg, tuff och med en massa bra fack & skötbädd.

• fabler
    Teskedsmamman skrev 2008-01-22 22:05:52 följande:
    www.stadium.se gå in här och sök på one strap, den kostar 99 kr och jag är helnöjd
    Sån har jag som skolväska och kan nog inte tycka att den skulle va så bra som skötväska...! Men jag har ju heller inte provat.
  • Alle
    måntroll skrev 2008-01-23 14:36:31 följande:
    den ska vara i svart, för jag har beställt en svart barnvagn
    Vi har en svart barnvagn och en sån här skötväska till - cool tycker jag
    http://www.brynet.de/shop/images/big/ah_105-105.7.jpg
    Extra kul är att det är sambon som har köpt den, han är jättenöjd med den
    Det kan ALDRIG bli för mycket glitter!!!
  • sweetsandra

Vår skötväska från POP tycker jag är jättebra. Svart, med svartvitrandiga detaljer inuti. Finns skötbädd i, flera fack, "påse" som håller flaskan varm och liten "gosegrej" för bebisen att pilla på. Kan hängas över barnvagnsstyret eller knäppas fast.

Älskade Vinga - född 8 januari 2007
  • steffo trish

Skip Hop, så bra med sina knäppen!
    Deras nya deluxe variant är jag sugen på, den behöver man inte knäppa av axelremmen på när man vill sätta fästena runt handtaget!
    Kan rekommendera kiwi-kids webshop - mycket bra priser!

~*Stolt Mamma till Vackraste Em*~
  • Rödtott

Vi hittade precis en bra skötväska på Babyproffsen i Sisjön. "Smart Baby Packs" Messenger Bag. Den ser lite ut som en datorväska (svart) men har alla möjliga smarta funktioner och den kostar bara 395kr. Bla har den en liten inbyggd "termos" i ena sidan för att hålla nappflaskor antingen varma/kalla. Hittade en länk här så du kan se hur den ser ut:

www.toysrus.ca/product/index.jsp&kw=messenger%20bag&origkw=messenger%20bag&parentPage=search&f=Taxonomy/TRUSCA/2567270

• annasj69

har precis köpt en axelryggsäck, Allerhand Ergo Changing bag. Se
    www.olivers-baby-care.co.uk/Ergo-Changing-Bag/31pol7p.asp

Den finns även på tyska internethandlar. Jag beställde även Travel varianten för när man behöver en större på resor/övernattningar. Därför beställde jag från Olivers babycare då de hade båda ryggsäckarna.

De har många smarta fack. Fack för att hålla varmt/kallt dryck och fack där man kan lägga blöta kläder. Massor av möjligheter att sortera in innehållet i facken. Flera fack fram på bärremmen en för mobilen, en som jag använder för extra nappen och en lite mindre som man kan ha extra mynt eller kanske förköpsremsan för tåget?

Har inte hittat någon så smart ryggskötväska i affär eller svensk internethandel!

• Mica82

skip hops nya dash deluxe som inte hunnit komma till Sverige än ska vara jättebra! Man kan beställa den för 65 USD på www.kiwikidsgear.se en kompis till mig beställde därifrån o var jättenöjd med servicen. leverantören hade skrivit att det var en gåva och att den kostade 30 USD för att kunden skulle slippa tullavgiften. Leveransen tog ca 3 dagar.

♥♥längtar efter vår guldklimp♥♥
Svar på tråden nån som vill rekomendera en bra skötväska