lillasysterjessa skrev 2008-02-28 11:54:23 följande:
TS- om ni är grannar med henne så döm henne inte efter första boken. fortsätt läs den andra oxå. Hon har varit med om mycket och är en extremt stark person i allt det svaga. Jag tycker om hennes sätt att skriva, det är så..fritt på något sätt. Men det värsta med de här böckerna är att man blir så J-A förbannad på svensk psykvård. Har inget som helst förtroende för den längre... Att hon drar nytta av böckerna vet jag inte riktigt att man kan säga.Hon var ju fortfarande sjuk efter den andra boken, och visste väl inte riktigt hur hon skulle hantera all uppståndelse. Nu mår hon väl förhoppningsvis bättre, men den nya boken har ju skjutits upp länge länge tills nu. Hoppas verkligen att hon klarar av allt den här gången.
Mitt "mål" är inte att dömma henne. Ville mer veta om om boken är bra och värd att läsa. Har köpt den och den ligger nu i högen med böcker jag skall läsa. Hon har hittils bara varit trevlig och inte gjort mig något så jag tror inte min uppfattning kommer att ändras så mycket bara för att jag läser hennes bok. Vill mer få en uppfattning om vad det är för person jag bor granne med.