Inlägg från: ming |Visa alla inlägg
  • ming

Heath Ledger död

Va, var har du läst det??

• ming

Såg det nu på Expressen. Vad hemskt! Och chockerande!

• ming

De vet inte orsaken ännu, jag har kollat på både CNN och Sky News.

Men han var väl inte någon som var känd för att hålla på med droger direkt? Iofs vet man ju aldrig, men...

• ming

Men om det nu skulle vara självmord skulle han väl inte boka tid för massage precis innan? Överdos låter då troligare.

• ming
    riot skrev 2008-01-22 23:46:43 följande:
    Men gud. Han hittades tydligen naken, i Mary Kate Olsens lägenhet. Vad...skumt!
    Jag såg dem på några bilder tillsammans för inte så länge sen.
  • ming
    riot skrev 2008-01-22 23:51:50 följande:
    Och nu är det tydligen INTE MKs lägenhet. Det uppdateras friskt hos nyhetsbolagen!
    Fast på CNN står det fortfarande att det var hennes lägenhet. Jaja, imorgon kommer någon väl att göra ett uttalande, antar jag.
  • ming
    Krabbolina skrev 2008-01-22 23:53:22 följande:
    Men hans hushållerska jobbar väl inte hos andra heller?
    Det står bara att en hushållerska hittade honom, inte HANS hushållerska.
    Sen för den delen vet ju inte vi om hon tex lånade ut lägenheten till honom tills han skulle hitta nåt eget efter hans separation, eller vad som helst.
  • ming

perezhilton.com säger att han hade drogproblem, men dolde dem bra. De länkar till denna intervjun där han verkar minst sagt konstig/uppskruvad/abstinensbesvärig/nervös/etc:

• ming
    riot skrev 2008-01-23 00:48:48 följande:
    En varning när det gäller TMZ.com. Dom har bilder på när hans kropp rullas ut då dom filmade allt. Så om ni är känsliga kanske ni inte borde titta.
    Såg det. Riktigt vidrigt faktiskt att filma/visa det. Kan de inte visa LITE respekt åtminstone. Det är ju knappt så att hans familj har fått reda på det liksom, och redan var det typ hundratals människor utanför som tog kort och filmade.
Svar på tråden Heath Ledger död